Griekse mythen en sagen PrimaBieden
De wereld van KLM in 1995
Bieden
Ophalen of Verzenden
Thuisbezorgd door Brenger vanaf € 42,-
220sinds 28 nov. '24, 10:54
Kenmerken
ConditieZo goed als nieuw
TypeBoek of Tijdschrift
Beschrijving
Bridging the World
1995 is het jaar van KLM's jubileumprogramma 'Bridging the World'. In het kader van het 75-jarig bestaan van onze maatschappij nodigde de KLM wereldwijd mensen uit ideeën in te sturen om met behulp van het wereldwijde routenetwerk van KLM en Northwest Airlines de kloof tussen verschillende volkeren en culturen te dichten. Na een uitgebreide selectie procedure hielp de KLM een kleine honderd van de 12.000 ingezonden ideeën op verschillende plaatsen over de hele wereld verspreid te realiseren. Verderop in dit boek vindt u een apart hoofdstuk over een aantal van deze projecten.
'Bridging the World' is de eigentijdse vertaling van de uit spraak van KLM-oprichter dr. Albert Plesman: 'het luchtruim verbindt alle volkeren'. De KLM is zich bewust van haar maatschappelijke verantwoordelijkheid. Daarom hebben we besloten de thematiek van 'Bridging the World' ook in de toekomst inhoud te blijven geven, onder meer in de vorm van de KLM Educational Foundation, die wereldwijd bepaalde onderwijsprojecten gaat ondersteunen. Ook dit sluit aan bij de ideeën van de heer Plesman, die aan onderwijs een hoge prioriteit toekende.
Belangrijk element van het 'Bridging the World'-thema is het mondiale, het wereldomspannende. KLM vormt samen met de Amerikaanse maatschappij Northwest Airlines, onze Europese partners en de samenwerkingsverbanden op andere continenten een Global Airline System, dat we de komende jaren steeds verder zullen uitbouwen. Bouwen is mensenwerk. Goed opgeleide mensen werken vanuit de kracht van verschillende culturen gemotiveerd aan klantgerichte dienstverlening. Samen, vanuit de kracht van de eigen herkomst naar een gemeenschappelijke toekomst. U leest er meer over in dit boek.
In het afgelopen jaar heeft de KLM haar marktpositie en financiële slagkracht aanzienlijk kunnen versterken. Ook in de komende periode zullen wij, met onze partners, blijven werken aan verdere toename van de klantenvoorkeur, versterking van onze marktpositie, het realiseren van een concurrerend kostenniveau en een nog sterkere financiële positie. Ook deze onderwerpen worden door de auteurs uitgebreid behandeld in dit boek, dat ik graag van harte onder uw aandacht aanbeveel.
Kijk ook eens bij mijn andere advertenties
1995 is het jaar van KLM's jubileumprogramma 'Bridging the World'. In het kader van het 75-jarig bestaan van onze maatschappij nodigde de KLM wereldwijd mensen uit ideeën in te sturen om met behulp van het wereldwijde routenetwerk van KLM en Northwest Airlines de kloof tussen verschillende volkeren en culturen te dichten. Na een uitgebreide selectie procedure hielp de KLM een kleine honderd van de 12.000 ingezonden ideeën op verschillende plaatsen over de hele wereld verspreid te realiseren. Verderop in dit boek vindt u een apart hoofdstuk over een aantal van deze projecten.
'Bridging the World' is de eigentijdse vertaling van de uit spraak van KLM-oprichter dr. Albert Plesman: 'het luchtruim verbindt alle volkeren'. De KLM is zich bewust van haar maatschappelijke verantwoordelijkheid. Daarom hebben we besloten de thematiek van 'Bridging the World' ook in de toekomst inhoud te blijven geven, onder meer in de vorm van de KLM Educational Foundation, die wereldwijd bepaalde onderwijsprojecten gaat ondersteunen. Ook dit sluit aan bij de ideeën van de heer Plesman, die aan onderwijs een hoge prioriteit toekende.
Belangrijk element van het 'Bridging the World'-thema is het mondiale, het wereldomspannende. KLM vormt samen met de Amerikaanse maatschappij Northwest Airlines, onze Europese partners en de samenwerkingsverbanden op andere continenten een Global Airline System, dat we de komende jaren steeds verder zullen uitbouwen. Bouwen is mensenwerk. Goed opgeleide mensen werken vanuit de kracht van verschillende culturen gemotiveerd aan klantgerichte dienstverlening. Samen, vanuit de kracht van de eigen herkomst naar een gemeenschappelijke toekomst. U leest er meer over in dit boek.
In het afgelopen jaar heeft de KLM haar marktpositie en financiële slagkracht aanzienlijk kunnen versterken. Ook in de komende periode zullen wij, met onze partners, blijven werken aan verdere toename van de klantenvoorkeur, versterking van onze marktpositie, het realiseren van een concurrerend kostenniveau en een nog sterkere financiële positie. Ook deze onderwerpen worden door de auteurs uitgebreid behandeld in dit boek, dat ik graag van harte onder uw aandacht aanbeveel.
Kijk ook eens bij mijn andere advertenties
Advertentienummer: m2206754213
Bekijk ook deze
...
...
...
...
...
...
...
...
...
...
Populaire zoektermen
mad tijdschrift in Luchtvaart en Vliegtuigspottenklm vliegtuigenklm spullenklm huisjes in KLM Huisjesluchtvaart schaalmodellenklm huisje 100 in KLM HuisjesLuchtvaart in Verzamelenklm 102 in KLM Huisjesklm huisje 101 in KLM Huisjesklm huisjes in Verzamelenklm ansichtkaarten in Luchtvaartajax shirt 1995klm huisjes te koop in KLM Huisjesvliegtuig onderdelen in Luchtvaartklm trolleydvd chipscoca-cola pins olympicnike air force sageparasol verzwarendekzeil afdekzeil in Zeil en Folie