Skid plate touratech honda africa twin crf 1000 l€ 100,00
Honda goldwing gl 1000 k1 1976 cafe custom
€ 4.950,00
Ophalen of Verzenden
Afhaalpunt voor € 4,95 of thuis voor € 5,95
Thuisbezorgd voor € 6,95
70917sinds 5 apr. '25, 20:02
Kenmerken
AdverteerderParticulier
Type motorNaked bike
Beschrijving
honda gl 1000 k1 1976 goldwing oldtimer caferacer restomod
Een in nieuwstaat gebrachte honda gl 1000 k1. Technisch en optisch, prijs is gebaseerd op de bouwkosten exl de motor zelf. Prijs is licht onderhandelbaar naast de motor.
Oltimer, blauwe plaat, deels gerestaureerd deels gemoderniseerd. 100% af.
Modernisatie om de voordelen van de oldtimer te behouden (looks, karakter, goedkoop tarief) zonder de nadelen (betrouwbaarheid, vering, remmen, verlichting elektra)
Uitgangspunt was de oorspronkelijk framegeometrie te respecteren om de rijkwaliteiten te behouden zonder de belabberde originele remmen en vering. Daar zit veel (denk)werk in.
De gl1000 heeft origineel een 19 inch voorwiel met bijbehorende balhoofdhoek in het frame en naloop/offset in de vorkplaten. De voorkant van een racertje erop schroeven wat je veel ziet (en ook erg goed smoelt) resulteert dan in een gevaarlijk rijwielgedeelte. Dit komt door te korte veerwegen en 17 inch voorwiel met verkeerde offset in de kroonplaten.
Het is gelukt en daarvoor is alleen topspul gebruikt:
- 50mm (ipv 36mm) marzochi voorpoten (ipv 36 mm)
- Nieuwe dubbele 310mm zwevende braking remschijven voor
- Enkele 320(!) mm remschijf achter
- Brembo remklauwen en rempomp voor en achter
- Stalen remleidingen
- Kegelbalhoofdlagers
- Tubeles 19 inch spaakvelg voor
- Nieuwe 3,5x17 achtervelg met rvs spaken
zodat er moderne bandenmaten worden gemonteerd (bmw 1200 gs maten)
Uiteraard is dan ook de verlichting (H7 en led) en elektra gemoderniseerd (o.a Acewel multiunit in de dummytank, elektronische ontsteking)
Daarnaast natuurlijk het gebruikelijk technische onderhoud waaronder een complete carburateurrevisie, alle vloeistoffen, filters (ook verborgen zeefjes), bougies, kleppen stellen, lagers waarnodig, banden enz enz
Ook al het lakwerk is nieuw gedaan.
Motor is voorzien van het uiterst zeldzame 4 in 4 bullit uitlaatsysteem uit de jaren 80. (beschaafd geluid) Het zadel is opnieuw opgebouwd door viking seats te Dedemsvaart. Daarnaast is er een zeer comfortabel corbin caferacer aanwezig. Kenners kennen de waarde. (zadel naar keuze bij de prijs inbegrepen)
Dit is een serieuze motor die je koopt voor de looks, maar waar je ook echt afstanden mee kunt rijden. Daarmee ook geschikt voor rijders die groter zijn dan 1,65m en zwaarder dan 70kg waar de meeste retrofietsen voor lijken te zijn bedoeld.
Bij interesse of vragen verneem ik deze graag. via marktplaats kan ik mijn tel nummer delen bij serieuze interesse. Op onzin(boden) wordt niet gereageerd. Ook filmpje beschikbaar
Inruil van een honda 125 msx, grom of monkey bespreekbaar. Ook een oude honda 4 takt brommer als c310 c330 ts50 ss50 cd50 ps50 is bespreekbaar.
Een in nieuwstaat gebrachte honda gl 1000 k1. Technisch en optisch, prijs is gebaseerd op de bouwkosten exl de motor zelf. Prijs is licht onderhandelbaar naast de motor.
Oltimer, blauwe plaat, deels gerestaureerd deels gemoderniseerd. 100% af.
Modernisatie om de voordelen van de oldtimer te behouden (looks, karakter, goedkoop tarief) zonder de nadelen (betrouwbaarheid, vering, remmen, verlichting elektra)
Uitgangspunt was de oorspronkelijk framegeometrie te respecteren om de rijkwaliteiten te behouden zonder de belabberde originele remmen en vering. Daar zit veel (denk)werk in.
De gl1000 heeft origineel een 19 inch voorwiel met bijbehorende balhoofdhoek in het frame en naloop/offset in de vorkplaten. De voorkant van een racertje erop schroeven wat je veel ziet (en ook erg goed smoelt) resulteert dan in een gevaarlijk rijwielgedeelte. Dit komt door te korte veerwegen en 17 inch voorwiel met verkeerde offset in de kroonplaten.
Het is gelukt en daarvoor is alleen topspul gebruikt:
- 50mm (ipv 36mm) marzochi voorpoten (ipv 36 mm)
- Nieuwe dubbele 310mm zwevende braking remschijven voor
- Enkele 320(!) mm remschijf achter
- Brembo remklauwen en rempomp voor en achter
- Stalen remleidingen
- Kegelbalhoofdlagers
- Tubeles 19 inch spaakvelg voor
- Nieuwe 3,5x17 achtervelg met rvs spaken
zodat er moderne bandenmaten worden gemonteerd (bmw 1200 gs maten)
Uiteraard is dan ook de verlichting (H7 en led) en elektra gemoderniseerd (o.a Acewel multiunit in de dummytank, elektronische ontsteking)
Daarnaast natuurlijk het gebruikelijk technische onderhoud waaronder een complete carburateurrevisie, alle vloeistoffen, filters (ook verborgen zeefjes), bougies, kleppen stellen, lagers waarnodig, banden enz enz
Ook al het lakwerk is nieuw gedaan.
Motor is voorzien van het uiterst zeldzame 4 in 4 bullit uitlaatsysteem uit de jaren 80. (beschaafd geluid) Het zadel is opnieuw opgebouwd door viking seats te Dedemsvaart. Daarnaast is er een zeer comfortabel corbin caferacer aanwezig. Kenners kennen de waarde. (zadel naar keuze bij de prijs inbegrepen)
Dit is een serieuze motor die je koopt voor de looks, maar waar je ook echt afstanden mee kunt rijden. Daarmee ook geschikt voor rijders die groter zijn dan 1,65m en zwaarder dan 70kg waar de meeste retrofietsen voor lijken te zijn bedoeld.
Bij interesse of vragen verneem ik deze graag. via marktplaats kan ik mijn tel nummer delen bij serieuze interesse. Op onzin(boden) wordt niet gereageerd. Ook filmpje beschikbaar
Inruil van een honda 125 msx, grom of monkey bespreekbaar. Ook een oude honda 4 takt brommer als c310 c330 ts50 ss50 cd50 ps50 is bespreekbaar.
Advertentienummer: m2253998395
Populaire zoektermen
honda goldwing bagger in Motoren | Hondagoldwing 1000honda pc 800honda rebel 1100goldwing baggerhonda cb 350honda cb 750 k6honda pcxhonda xl 500 rhonda crf kentekengoldwing in HondaHonda in Motorengoldwing 1500 in Hondahonda cbx 1000 in Motorenloungeset hoog in Tuin en Terrasrover cabrioletties hoogslapertrixie transportboxkapperstoelenlohmann kippenchaps fouganzaflower fairies kaartentanktas kawasaki in Motorenchalet zonder grond in Recreatiewoningen