Ruim 200 stuks Märklin M-rails, wissels, ontkoppel rails e.d

€ 125,00
Ophalen
28810sinds 19 jan. '25, 07:20
Deel via
of

Kenmerken

ConditieGebruikt
TypeRails
SoortWisselstroom
EigenschappenAnaloog

Beschrijving

LET OP: Ophalen heeft de voorkeur zodat u ziet wat u koopt.
(Aangetekende) verzending is mogelijk maar uitsluitend binnen NL tegen thans geldend PostNL of DHL tarief maar risico en kosten blijven uitdrukkelijk altijd voor rekening koper.
De automatisch door marktplaats opgelegde 'kopersbescherming' wordt niet geaccepteerd.
Ik heb meer dan voldoende positieve ervaringen dus dat lijkt me betrouwbaar genoeg.
Betaling kan via bankoverschrijving (voorkeur) of Tikkie en bij uitzondering cash.
=========

Ruim 200 stuks Märklin M-rails, wissels, ontkoppel rails e.d.
Grote partij Märklin M-rail bestaande uit de volgende nummers
Ca. 80 x rail recht 5106
Ca. 10 x rail recht half 5107
Ca. 30 x gebogen rail 5100
Ca. 8 x contactrail recht 510616 x gebogen rail 5200
Ca. 14 x gebogen rail 5120
4 x contactrail gebogen 5100
2 x aansluit rail gebogen 5100
4 x contactrail recht 5106
3 x kruiswissel 5128
1 x kruiswissel 5207
1 x drieweg wissel 5214
4 x wissel rechts 51190
1 x wissel rechts 5204
3 x wissel links 5118
2 x wissel links 5203
9 x ontkoppel rail 5112 met paaltje
2 x meegebogen wissel 5141
1 x kruising 5211
2 x kruising 5114
8 x Stootblok met verlichting
Ca 40 diverse passtukken 1 t/m 7 cm
Ca 10 gebogen passtukken 2 t/m 12 cm

Alle rails, wissels en ontkoppel rails zijn werkend van de baan gehaald.
Helaas zijn van de meeste wissels de draden vrij kort afgeknipt.
De rails zijn in nette staat met op een miniem aantal een stukje scenery.
Géén garantie op de goede werking!
Zie de foto's voor alle details (doosjes zijn gevuld!)

In één koop op te halen voor een bod vanaf € 125,-
Dus niet vragen wat ik er voor wil hebben of wat de uiterste prijs is.
Opsturen in overleg i.v.m. gewicht en beschikbaar verpakkingsmateriaal.

Kijk ook eens bij mijn andere advertenties.
Advertentienummer: m2225032430
Bekijk ook deze
...
...
...
...
...
...
...
...
...
...