Vaillant EcoFit Pro gaswand/combi VUW 256/6-3 CW3€ 1.215,00
Remeha Calenta Ace 28C gaswand/combi CW4 concentrisch 60/100
€ 1.695,00
Ophalen of Verzenden
1422sinds 13 dec. '23, 15:28
Kenmerken
TypeCv-ketel of Combi-ketel
ConditieNieuw
Beschrijving
Dé cv-ketel voor luxe wooncomfort
De nieuwe Remeha Calenta Ace is de opvolger van de Calenta. Het goede vertrouwde is behouden en de feedback van onze klanten hebben wij gebruikt voor een verbeterslag van de ketel. Naast een nieuwe toestelbesturing (eSmart Inside) is de Calenta Ace nu ook voorzien van robuuste messing hydroblokken en een warmtewisselaar die voorzien is van een oppervlaktebehandeling. Fysieke reiniging van de warmtewisselaar is daardoor niet meer nodig. Automatisch bijvullen (optie) Remeha heeft ook een oplossing bedacht voor het automatisch bijvullen van de cv-installatie. Het bijvullen van de cv-installatie blijkt namelijk een van meest voorkomende werkzaamheden te zijn waarvoor u op pad moet. Remeha’s nieuwe unieke automatische (bij)vulinrichting biedt daarvoor de oplossing. Met deze optie kan het cv-systeem automatisch en op een intelligente wijze worden bijgevuld. De bijvulling kan via het bedieningspaneel van de ketel, via de Remeha eTwist of via onze handige app (eTwist) bediend worden. De gebruiker kan dus zelf de installatie automatisch laten bijvullen. Wat is eSmart Inside? eSmart Inside is een modern ICT-platform waardoor uitgebreide communicatie- en automatiseringsmogelijkheden mogelijk zijn of worden. Hierbij wordt de basis gevormd door de nieuwe besturingselektronica van onze producten. Deze elektronica stuurt niet alleen deze producten zelf op een uiterst betrouwbare, comfortabele en slimme wijze aan, maar schept ook mogelijkheden om een intelligente 'connected' omgeving te creëren. Hoe werkt het? Met de software van eSmart Inside is het mogelijk om, in combinatie met de slimme thermostaat eTwist, maar ook via gateways, interfaces en bijbehorende apps, op afstand de status van onze producten te monitoren en instellingen te wijzigen. Onze eSmart-producten zijn bijvoorbeeld zelf in staat om preventieve serviceberichten te sturen. Via Smart Service Support (bestaand uit de Smart Service Tool, in combinatie met de Smart Service app) kan de installateur eenvoudig via zijn smartphone of tablet ter plekke met het toestel communiceren en alle benodigde informatie uitlezen of instellen. Daarnaast zijn de eSmart-producten optimaal voorbereid met Remeha Connect.
De nieuwe Remeha Calenta Ace is de opvolger van de Calenta. Het goede vertrouwde is behouden en de feedback van onze klanten hebben wij gebruikt voor een verbeterslag van de ketel. Naast een nieuwe toestelbesturing (eSmart Inside) is de Calenta Ace nu ook voorzien van robuuste messing hydroblokken en een warmtewisselaar die voorzien is van een oppervlaktebehandeling. Fysieke reiniging van de warmtewisselaar is daardoor niet meer nodig. Automatisch bijvullen (optie) Remeha heeft ook een oplossing bedacht voor het automatisch bijvullen van de cv-installatie. Het bijvullen van de cv-installatie blijkt namelijk een van meest voorkomende werkzaamheden te zijn waarvoor u op pad moet. Remeha’s nieuwe unieke automatische (bij)vulinrichting biedt daarvoor de oplossing. Met deze optie kan het cv-systeem automatisch en op een intelligente wijze worden bijgevuld. De bijvulling kan via het bedieningspaneel van de ketel, via de Remeha eTwist of via onze handige app (eTwist) bediend worden. De gebruiker kan dus zelf de installatie automatisch laten bijvullen. Wat is eSmart Inside? eSmart Inside is een modern ICT-platform waardoor uitgebreide communicatie- en automatiseringsmogelijkheden mogelijk zijn of worden. Hierbij wordt de basis gevormd door de nieuwe besturingselektronica van onze producten. Deze elektronica stuurt niet alleen deze producten zelf op een uiterst betrouwbare, comfortabele en slimme wijze aan, maar schept ook mogelijkheden om een intelligente 'connected' omgeving te creëren. Hoe werkt het? Met de software van eSmart Inside is het mogelijk om, in combinatie met de slimme thermostaat eTwist, maar ook via gateways, interfaces en bijbehorende apps, op afstand de status van onze producten te monitoren en instellingen te wijzigen. Onze eSmart-producten zijn bijvoorbeeld zelf in staat om preventieve serviceberichten te sturen. Via Smart Service Support (bestaand uit de Smart Service Tool, in combinatie met de Smart Service app) kan de installateur eenvoudig via zijn smartphone of tablet ter plekke met het toestel communiceren en alle benodigde informatie uitlezen of instellen. Daarnaast zijn de eSmart-producten optimaal voorbereid met Remeha Connect.
Website
bcatotaal.nlAdvertentienummer: a1496347816
Populaire zoektermen
radiatoren gebruikt in Verwarming en Radiatorenremeha avanta cw4 in Verwarming en Radiatorenheteluchtkanon in Verwarming en Radiatorenconvectorput rooster in Verwarming en Radiatorencv ketel in Verwarming en RadiatorenVerwarming en Radiatoren in Doe-het-zelf en Verbouwremeha quinta 28cgebruikte radiatoren in Verwarming en Radiatorenwarmtewisselaar remeha avanta in Verwarming en Radiatorenthermostaat in Verwarming en Radiatorenbouwkachel in Verwarming en Radiatorendiesel heater in Verwarming en Radiatoreninfrarood panelen in Verwarming en Radiatorencv ketel gebruikt remeha in Verwarming en Radiatorendesign radiator in Verwarming en Radiatorenmix hondscheerapparaat paard hurenlego 6689 in Duplo en Lego3l bierglashuur verhuur in Aanhangers en Karren