R. Meurs - Agressiemanagement

€ 11,50
Ophalen of Verzenden
80sinds 19 apr. '25, 11:20
Deel via
of

Kenmerken

ConditieZo goed als nieuw
TypeSociale wetenschap
Jaar (oorspr.)2006
AuteurR. Meurs; H. Koning

Beschrijving



Ondertitel: hoe organisaties omgaan met agressie van klanten

Taal: Nederlands; Vlaams

Aantal pagina's: 95

Agressie op het werk: bedrijven en organisaties krijgen er steeds vaker mee te maken. Klanten worden mondiger en laten hun onvrede merken. En niet altijd houden ze daarbij de grens van het betamelijke in de gaten. In de ergste gevallen komt het tot fysiek geweld. Maar ook verbale agressie, zoals schelden en bedreigen, heeft ingrijpende gevolgen voor het welzijn van de medewerker die hiervan slachtoffer is.
Het is belangrijk dat u in uw organisatie agressief gedrag van klanten op tijd signaleert en dat u adequaat reageert. Hoe u dat doet, leest u in het op de dagelijkse praktijk gerichte boek Agressiemanagement.
Voorkomen is beter dan genezen. De auteurs stellen dat veel organisaties in hun beleid tegen agressie zich vooral richten op situaties die al uit de hand gelopen zijn en proberen de effecten van agressief gedrag voor medewerkers te verzachten. Agressiemanagement is juist voor een belangrijk deel gewijd aan preventie...
Advertentienummer: m2259057794