Grote partij management boeken - met premium titels€ 100,00
Floris Hülsmann - Maak je naam onvergetelijk
Gereserveerd
Ophalen of Verzenden
210sinds 21 mar. '25, 16:19
Kenmerken
ConditieZo goed als nieuw
Jaar (oorspr.)2018
AuteurFloris Hülsmann
Beschrijving
Vaste prijs. Korting is mogelijk bij afname van meerdere boeken.
Kijk gerust tussen mijn andere advertenties.
Ondertitel: Zo bedenk je een bedrijfsnaam die wél werkt
Taal: Nederlands; Vlaams
Aantal pagina's: 160
Met een pakkende naam creëer je onvergetelijke bedrijven en merken. Maar hoe bedenk je zo'n naam? In dit boek deelt namenexpert Floris Hülsmann al zijn geheimen voor het vinden van goede bedrijfsnamen en merknamen. Hij ontwikkelde een succesvolle methode om originele en pakkende namen te bedenken die wél opvallen tussen de honderdduizenden namen die elk jaar worden bedacht. Een naam die zich in het hoofd van je klanten nestelt om nooit meer los te laten. De naam die jouw bedrijf en je producten en diensten extra aantrekkelijk én dus onvergetelijk maakt.Met de methode in Maak je naam onvergetelijk vind je altijd de juiste naam. Je ontdekt bovendien hoe je de naam kunt gebruiken voor geslaagde marketingcampagnes en wat er allemaal wel en niet mag met namen. Floris Hülsmann (1970) is eigenaar van naamcreatiebureau Namarama. Hij werkte jarenlang als copywriter in de reclame en won veel prijzen voor originele en succesvolle reclamecampagnes...
Kijk gerust tussen mijn andere advertenties.
Ondertitel: Zo bedenk je een bedrijfsnaam die wél werkt
Taal: Nederlands; Vlaams
Aantal pagina's: 160
Met een pakkende naam creëer je onvergetelijke bedrijven en merken. Maar hoe bedenk je zo'n naam? In dit boek deelt namenexpert Floris Hülsmann al zijn geheimen voor het vinden van goede bedrijfsnamen en merknamen. Hij ontwikkelde een succesvolle methode om originele en pakkende namen te bedenken die wél opvallen tussen de honderdduizenden namen die elk jaar worden bedacht. Een naam die zich in het hoofd van je klanten nestelt om nooit meer los te laten. De naam die jouw bedrijf en je producten en diensten extra aantrekkelijk én dus onvergetelijk maakt.Met de methode in Maak je naam onvergetelijk vind je altijd de juiste naam. Je ontdekt bovendien hoe je de naam kunt gebruiken voor geslaagde marketingcampagnes en wat er allemaal wel en niet mag met namen. Floris Hülsmann (1970) is eigenaar van naamcreatiebureau Namarama. Hij werkte jarenlang als copywriter in de reclame en won veel prijzen voor originele en succesvolle reclamecampagnes...
Advertentienummer: m2248349332
Populaire zoektermen
medicijnen in Wetenschapmalenstein in Wetenschapgans in WetenschapNieuw in WetenschapAntiek en Kunst in WetenschapWetenschap in Boekenforensische in Wetenschapgoederenrecht pitlo in Wetenschapnatuur en techniek in Wetenschapzo maak je een verpleegplanwetenschap in beeldfloris v-pad boekjemaak me niet down tweedehandszo maak je een ondernemingsplanepoxy kopensalontafel mexicaans grenen in Salontafelscorsiva 595 sloep| tenderenkellaarsjes damesriviera maison etagere 3 laagsgrezzo 60 x 60skeelers alkmaaraudi a5 sportuitlaatlada rivalusitano paarden