Jurjen Jongejan - Meer omzet met je webshop€ 5,00
Eric de Haan - Service excellence
€ 8,00
Verzenden
180sinds 18 feb. '25, 13:39
Kenmerken
ConditieZo goed als nieuw
TypeSociale wetenschap
Jaar (oorspr.)2016
AuteurEric de Haan; Jean-Pierre Thomassen
Beschrijving
Ondertitel: werken aan excellente klantgerichtheid en uitzonderlijke klantbeleving met het Service Excellence Model
Taal: Nederlands; Vlaams
Aantal pagina's: 250
'Service excellence' is STIMA Marketing Book of the Year 2016 geworden en in de top 3 geëindigd van de PIM Marketing Literatuurprijs 2016.
Een emotionele connectie met klanten ontwikkel je door ze een uitzonderlijke
klantbeleving te bieden. Klanten steeds weer weten te boeien en aan je
organisatie binden. Het is dé onderscheidende succesfactor - zowel voor het
bedrijfsleven als voor overheids-, zorg- en non-profitinstellingen. Noodzakelijke voorwaarde: Service Excellence. Het werken aan een excellente klantgerichtheid tot in de haarvaten van de organisatie. Dag in dag uit. Dit boek laat zien hoe je dat bereikt vanuit het management- en organisatieperspectief.
Raamwerk is het nieuwe Europese Service Excellence Model. Aan de hand van
de negen bouwstenen van dit model - luisteren naar klanten * visie, missie en
strategie * leiderschap * cultuur * klantbelevingsontwerp * HRM * processen
en structuur * klantfeedback * innova...
Advertentienummer: m2236679537
Populaire zoektermen
medicijnen in Wetenschapmalenstein in Wetenschapgans in WetenschapNieuw in WetenschapAntiek en Kunst in WetenschapWetenschap in Boekenforensische in Wetenschapgoederenrecht pitlo in Wetenschapnatuur en techniek in Wetenschaperic de noormaneric schreurseric de noorman in Boekenwetenschap in beeldescort service in Boekenchevy van in Chevroletbalk 70x70boek titanichema bierbrouwpakketbloom bekledingopel corsa achterbumpertweedehands e bike in Elektrische fietsendop opblaasbootplanten mand in Kamerplantenjordan 1 mid maat 41 in Schoenen