Eric de Haan - Service excellence

€ 8,00
Verzenden
180sinds 18 feb. '25, 13:39
Deel via
of

Kenmerken

ConditieZo goed als nieuw
TypeSociale wetenschap
Jaar (oorspr.)2016
AuteurEric de Haan; Jean-Pierre Thomassen

Beschrijving



Ondertitel: werken aan excellente klantgerichtheid en uitzonderlijke klantbeleving met het Service Excellence Model

Taal: Nederlands; Vlaams

Aantal pagina's: 250

'Service excellence' is STIMA Marketing Book of the Year 2016 geworden en in de top 3 geëindigd van de PIM Marketing Literatuurprijs 2016.

Een emotionele connectie met klanten ontwikkel je door ze een uitzonderlijke
klantbeleving te bieden. Klanten steeds weer weten te boeien en aan je
organisatie binden. Het is dé onderscheidende succesfactor - zowel voor het
bedrijfsleven als voor overheids-, zorg- en non-profitinstellingen. Noodzakelijke voorwaarde: Service Excellence. Het werken aan een excellente klantgerichtheid tot in de haarvaten van de organisatie. Dag in dag uit. Dit boek laat zien hoe je dat bereikt vanuit het management- en organisatieperspectief.

Raamwerk is het nieuwe Europese Service Excellence Model. Aan de hand van
de negen bouwstenen van dit model - luisteren naar klanten * visie, missie en
strategie * leiderschap * cultuur * klantbelevingsontwerp * HRM * processen
en structuur * klantfeedback * innova...
Advertentienummer: m2236679537