Guy van Liemt - Marketingcommunicatie in 14 stappen€ 15,00
Jean-Pierre Thomassen - De customer delight strategie
€ 10,00
Ophalen of Verzenden
280sinds 21 jan. '25, 18:48
Kenmerken
ConditieZo goed als nieuw
TypeSociale wetenschap
Jaar (oorspr.)2012
AuteurJean-Pierre Thomassen
Beschrijving
Ondertitel: enthousiaste klanten en promoters door excelleren in klantgerichtheid
Taal: Nederlands; Vlaams
Customer Delight is de overtreffende trap in klanttevredenheid. Uw klanten zijn uiterst tevreden en enthousiast over uw organisatie. U hebt klanten voor het leven die als echte ambassadeurs en promoters fungeren. Te mooi om waar te zijn? Jean-Pierre Thomassen wijst u de weg met De Customer Delight Strategie.
Het boek beschrijft twee basisstrategieën om Customer Delight te realiseren:
- het overtreffen of zelfs overstijgen van de verwachtingen van klanten
- warmte en egostreling
Aan de hand van praktijkervaringen van meer dan veertig binnen- en buitenlandse organisaties en vele onderzoeken leest u hoe organisaties werken aan Customer Delight. Uit die ervaringen blijkt dat de succesvolste organisaties niet de processen, ICT en productiviteitsdoelstellingen centraal stellen bij hun bedrijfsvoering, maar de gewenste ervaring en beleving van de klant. Zij werken niet met processen, maar met klantreizen...
Advertentienummer: m2226076467
Populaire zoektermen
medicijnen in Wetenschapmalenstein in Wetenschapgans in WetenschapNieuw in WetenschapAntiek en Kunst in WetenschapWetenschap in Boekenforensische in Wetenschapgoederenrecht pitlo in Wetenschapnatuur en techniek in Wetenschapde cyclus strategie tweedehandspierre heijboer doemvluchtwetenschap in beeldjean m aueljean plaidyhalkastje in Antiek en Kunstroze kwantum stoelen in Stoelenvasad rugzakvintage lepels in Bestekloekie xtreme 18 inchgero puntfilet 618te huur heerlen in Huizen en Kamersarma jas herenikea linnmon tafelschroevendraaier in Duplo en Lego