Jean-Pierre Thomassen - De customer delight strategie

€ 10,00
Ophalen of Verzenden
280sinds 21 jan. '25, 18:48
Deel via
of

Kenmerken

ConditieZo goed als nieuw
TypeSociale wetenschap
Jaar (oorspr.)2012
AuteurJean-Pierre Thomassen

Beschrijving



Ondertitel: enthousiaste klanten en promoters door excelleren in klantgerichtheid

Taal: Nederlands; Vlaams

Customer Delight is de overtreffende trap in klanttevredenheid. Uw klanten zijn uiterst tevreden en enthousiast over uw organisatie. U hebt klanten voor het leven die als echte ambassadeurs en promoters fungeren. Te mooi om waar te zijn? Jean-Pierre Thomassen wijst u de weg met De Customer Delight Strategie.

Het boek beschrijft twee basisstrategieën om Customer Delight te realiseren:

  • het overtreffen of zelfs overstijgen van de verwachtingen van klanten
  • warmte en egostreling

Aan de hand van praktijkervaringen van meer dan veertig binnen- en buitenlandse organisaties en vele onderzoeken leest u hoe organisaties werken aan Customer Delight. Uit die ervaringen blijkt dat de succesvolste organisaties niet de processen, ICT en productiviteitsdoelstellingen centraal stellen bij hun bedrijfsvoering, maar de gewenste ervaring en beleving van de klant. Zij werken niet met processen, maar met klantreizen...
Advertentienummer: m2226076467