Sportmarketing: waardecreatie binnen de sport 9789054724070

€ 10,00
Ophalen of Verzenden
170sinds 3 apr. '25, 16:44
Deel via
of

Kenmerken

ConditieZo goed als nieuw
NiveauHBO

Beschrijving

Sportmarketing: waardecreatie binnen de sport 9789054724070
Sportmarketing is een groeiend vakgebied dat een grote rol speelt in de internationale sportwereld. Binnen dit vakgebied wordt er onderscheid gemaakt tussen marketing van sport en sport als marketingmiddel (sportsponsoring). In dit boek is gekozen voor een focus op de marketing van sport. Het boek is geschreven vanuit een strategisch marketingperspectief en geeft studenten in het hoger onderwijs maar ook professionals in het werkveld duidelijke handvatten voor het schrijven van een sportmarketingplan. De verschillende onderdelen van een sportmarketingplan worden een voor een behandeld aan de hand van theorie en praktijkcases.
Auteur: Robert Kok
ISBN: 9789054724070
Tegen elk aannemelijk bod. Zie ook mijn andere advertenties.
Advertentienummer: m2253197775