Studieboek Spaans Niveau A1€ 15,00
Lloyd C. Harris - Principes van marketing
€ 18,00
Ophalen of Verzenden
230sinds 29 okt. '24, 15:06
Kenmerken
ConditieZo goed als nieuw
NiveauOverige niveaus
AuteurLloyd C. Harris; Gary Armstrong; Nigel Piercy; Philip Kotler
Beschrijving
Amper gebruikt
Taal: Nederlands; Vlaams
Contributors: Marc Logman; Erno Pickee; Peter Nonhof; Ed Feijen; Ton Borchert
Het doel van elke marketeer is om klanten meerwaarde te bieden. Met deze zevende editie van Principes van marketing bieden we jou - onze (nieuwe) klant - meerwaarde door je op een inno-vatieve, brede maar ook praktische en plezierige manier kennis te laten maken met de fascine-rende wereld van moderne marketing. Wat het meest in het oog springt in deze editie is de nieuwe indeling. Deze is gebaseerd op de vier stappen van het marketingplanningsproces: analyse, strategie, tactiek, implementatie/evalu-atie. Deze marketingprincipes vormen de basis van een marketingplan. Een dergelijk plan vormt vaak de blauwdruk van het gevolgde marketing-beleid en sluit goed aan bij de manier waarop marketing in de praktijk wordt toegepast. Principes van marketing is volledig geactualiseerd en bevat bij elk hoofdstuk nieuwe cases, high-lights en voorbeelden, vaak gebaseerd op de digitale praktijk van Nederlandse of Belgische bedrijven...
Taal: Nederlands; Vlaams
Contributors: Marc Logman; Erno Pickee; Peter Nonhof; Ed Feijen; Ton Borchert
Het doel van elke marketeer is om klanten meerwaarde te bieden. Met deze zevende editie van Principes van marketing bieden we jou - onze (nieuwe) klant - meerwaarde door je op een inno-vatieve, brede maar ook praktische en plezierige manier kennis te laten maken met de fascine-rende wereld van moderne marketing. Wat het meest in het oog springt in deze editie is de nieuwe indeling. Deze is gebaseerd op de vier stappen van het marketingplanningsproces: analyse, strategie, tactiek, implementatie/evalu-atie. Deze marketingprincipes vormen de basis van een marketingplan. Een dergelijk plan vormt vaak de blauwdruk van het gevolgde marketing-beleid en sluit goed aan bij de manier waarop marketing in de praktijk wordt toegepast. Principes van marketing is volledig geactualiseerd en bevat bij elk hoofdstuk nieuwe cases, high-lights en voorbeelden, vaak gebaseerd op de digitale praktijk van Nederlandse of Belgische bedrijven...
Advertentienummer: m2189720872
Bekijk ook deze
...
...
...
...
...
...
...
...
...
...
Populaire zoektermen
athena summary in Studieboeken en Cursussenstudieboeken integrale veiligheidskundeprincipes van marketing 7e editieprincipes van marketing 8e editieteleac cursussenprincipes van marketingmarketing@questjunior.nlbasisboek online marketingstudieboeken in Boekentweedehands studieboeken hbostudieboeken verkopen hbogrondslagen van de marketing in Boekenstudieboeken in Schoolboekengratis studieboekenstudieboeken mbo in Schoolboekenanime sleutelhangercrazy girafbadminton setmarie marie in Breien en Hakenpoppenhuizen en miniaturen tijdschriften