Cortina crush, keurig, nieuwe banden, framemaat 57, 7 versn.€ 325,00
Michael R. Solomon - Marketing, ISBN 9789043023580
€ 17,50
Ophalen
150sinds 31 jan. '25, 15:30
Kenmerken
ConditieZo goed als nieuw
SchoolvakNederlands
NiveauOverige niveaus
AuteurMichael R. Solomon; Greg W. Marshall; Elnora Stuart
Beschrijving
Boek is geplastificeerd en komt uit een rookvrije omgeving.
Ondertitel: een reallife-perspectief
Taal: Nederlands; Vlaams
Contributors: Ingrid Smeets
Draag je Replay of G-Star? Drink je Heineken of Grolsch? Beluister je Nicki Minaj of David Guetta via Spotify? Ben je verzekerd via OHRA of InShared? Dit zijn zomaar wat keuzes die mensen dagelijks maken, omdat ze vertrouwen op de kwaliteit van de merknaam, het bedrijf of de organisatie. De sleutel tot een succesvolle onderneming zijn marketeers: innovatieve mensen die creatieve beslissingen nemen over de beste manier om een nieuw product uit de winkelschappen te doen vliegen.
Marketing, een reallife-perspectief is het enige boek dat marketing presenteert vanuit het perspectief van de mensen die marketing doen. In dit boek maak je kennis met marketeers van toonaangevende bedrijven. Aan de hand van reële marketingdilemma's leer je met behulp van het theoretische kader welke beslissingen marketeers dagelijks nemen en hoe je daar kritisch naar kunt kijken. Deze geactualiseerde editie is gebaseerd op feedback uit de markt,
bevat nieuwe openingscases en laat in ieder hoofdstuk nieuwe marketingpro...
Ondertitel: een reallife-perspectief
Taal: Nederlands; Vlaams
Contributors: Ingrid Smeets
Draag je Replay of G-Star? Drink je Heineken of Grolsch? Beluister je Nicki Minaj of David Guetta via Spotify? Ben je verzekerd via OHRA of InShared? Dit zijn zomaar wat keuzes die mensen dagelijks maken, omdat ze vertrouwen op de kwaliteit van de merknaam, het bedrijf of de organisatie. De sleutel tot een succesvolle onderneming zijn marketeers: innovatieve mensen die creatieve beslissingen nemen over de beste manier om een nieuw product uit de winkelschappen te doen vliegen.
Marketing, een reallife-perspectief is het enige boek dat marketing presenteert vanuit het perspectief van de mensen die marketing doen. In dit boek maak je kennis met marketeers van toonaangevende bedrijven. Aan de hand van reële marketingdilemma's leer je met behulp van het theoretische kader welke beslissingen marketeers dagelijks nemen en hoe je daar kritisch naar kunt kijken. Deze geactualiseerde editie is gebaseerd op feedback uit de markt,
bevat nieuwe openingscases en laat in ieder hoofdstuk nieuwe marketingpro...
Advertentienummer: m2229766840
Bekijk ook deze
...
...
...
...
...
...
...
...
...
...
Populaire zoektermen
Schoolboeken in Boekenexamenbundel vwo in Schoolboekenbinas 6e editie in Schoolboekenlyceo in Schoolboekenpluspunt in Schoolboekengeschiedenis werkplaats in Schoolboekenlyceo examenbundel in Schoolboekenlijsters boeken in Schoolboekenoude schoolboekengetal en ruimte vwo in Schoolboekentaal in blokjes in Schoolboekenmaarten in Schoolboekengetal en ruimte uitwerkingen in Schoolboekenstudieboeken in Schoolboekengrijs gemeleerde bankmelkkruksimon saysportimaobmw schuifdak in Auto-onderdelenoud houten rekpublieke werken in Cd's en Dvd'srange rover l322 in Verlichtingcommodekastde zomer van 45 boek