Alvin Burns - Principes van marktonderzoek

€ 6,50
Ophalen of Verzenden
371sinds 4 dec. '24, 11:02
Deel via
of

Kenmerken

ConditieZo goed als nieuw
SchoolvakNederlands
NiveauOverige niveaus
AuteurAlvin Burns; Ronald Bush

Beschrijving



Ondertitel: toepassingen met SPSS

Taal: Nederlands; Vlaams

Aantal pagina's: 524

Contributors: Willy Schaap; Herbert Maks; André van Iterson; Frans de Swart; Tijmen Roozenboom; Ingrid Smeets

Principes van marktonderzoek bevat alle aspecten van (online) marktonderzoek. Daarbij ligt de nadruk op de toepassing in de praktijk. Zonder te veel in te gaan op technische details, beschrijft het boek hoe je de gegevens kunt verwerken in SPSS. De software is in de tekst geïntegreerd en aangevuld met verduidelijkende afbeeldingen. De zesde editie is volledig geactualiseerd en bewerkt voor de Nederlandstalige markt.

In elf stappen wordt het proces van marktonderzoek beschreven. Om dit proces verder toe te lichten, is een doorlopende case met vragen opgenomen. Daarmee leert de student onderzoek te doen naar onderwerpen als consumentkeuze en marktsegmenten. Elk hoofdstuk begint met leerdoelen en eindigt het met vragen en opdrachten en een lijst belangrijke begrippen.

Principes van marktonderzoek is geschreven voor studenten in het eerste en tweede jaar van de economische opleidingen in het hog...
Advertentienummer: m2208991523
Bekijk ook deze
...
...
...
...
...
...
...
...
...
...