Etudes van troost 9789047200215 R. Piechocki€ 6,50
Goodvertising 9780500516263 Thomas Kolster
€ 28,40
Verzenden
20sinds 31 jan. '25, 21:36
Kenmerken
AuteurThomas Kolster
ConditieGelezen
Productnummer (ISBN)9780500516263
Jaar (oorspr.)2012
Beschrijving
4=3 actie
BoekenBalie maakt van tweedehands jouw eerste keuze. Met een Trustscore van 4,8 (excellent) en 30 dagen retour garantie maken we dat iedere dag waar.
Titel: Goodvertising
Auteur: Thomas Kolster
ISBN: 9780500516263
Conditie: Echt gebruikt
Can advertising be a force for good? Can it bring about positive social or environmental change? Should it tell the truth about a brand? With today's consumers being more informed, empowered and ethically minded than ever, advertising needs to do all those things and more. Organized around 10 'Commitment' chapters, Goodvertising showcases outstanding creative work from over 120 campaigns from around the world that communicate that the client is actively being and doing good. Each campaign is from a leading agency working in the full spectrum of media channels for an international array of clients including Unilever, Coca-Cola, Ben & Jerry's, Nike, Tropicana, Volkswagen, Fiat, Levi's, Toyota, Honda, Sainsbury's, Microsoft and IKEA, and charities including Greenpeace, Amnesty International, PETA and WWF. For any advertising or branding professional, this timely and much-needed book will provide inspiration and insights into how being good doesn't lead to dull advertising.
BoekenBalie maakt van tweedehands jouw eerste keuze. Met een Trustscore van 4,8 (excellent) en 30 dagen retour garantie maken we dat iedere dag waar.
Titel: Goodvertising
Auteur: Thomas Kolster
ISBN: 9780500516263
Conditie: Echt gebruikt
Can advertising be a force for good? Can it bring about positive social or environmental change? Should it tell the truth about a brand? With today's consumers being more informed, empowered and ethically minded than ever, advertising needs to do all those things and more. Organized around 10 'Commitment' chapters, Goodvertising showcases outstanding creative work from over 120 campaigns from around the world that communicate that the client is actively being and doing good. Each campaign is from a leading agency working in the full spectrum of media channels for an international array of clients including Unilever, Coca-Cola, Ben & Jerry's, Nike, Tropicana, Volkswagen, Fiat, Levi's, Toyota, Honda, Sainsbury's, Microsoft and IKEA, and charities including Greenpeace, Amnesty International, PETA and WWF. For any advertising or branding professional, this timely and much-needed book will provide inspiration and insights into how being good doesn't lead to dull advertising.
Waarom je bij BoekenBalie moet zijn voor al je tweedehands boeken:
- Bestel je voor 15:00 uur? Dan vliegt het dezelfde dag nog jouw kant op!
- Meer dan 400.000 tweedehands boeken om uit te kiezen
- We checken alle boeken eigenhandig
- Vanaf 40 euro of bij 4 boeken is de verzending op onze rekening
- 30 dagen retourgarantie
Website
boekenbalie.nlAdvertentienummer: a1510378395
Populaire zoektermen
Overige Boeken in Boekenboeken gezocht in Overige Boekentweedehands boeken in Overige Boekenbeatrix in Overige Boekenenkhuizer almanak in Overige Boekenturkse boekenDieren en Toebehoren in Overige Boekenhet boek met alle antwoorden in Overige Boekenmeeste mensen deugen in Overige Boekenrussische boeken tweedehandsgeboortejaar in Overige Boekenarendsoog in Overige Boekenhelweek in Overige Boekenhistori in Overige Boekengulden biljettenmodellenboek figuurzagenopenslaande terrasdeuren in Deuren en Horrencallaway big bertha 3 woodartisan bijzettafelvelgen 5x108 20 inchbolbuikxsensible schoenen 42marklin bruggen in H0duplo groot in Duplo en Lego