The JungleBook Samen sta je sterk / Makkelijk lezen met

€ 5,00
Verzenden
60sinds 15 nov. '24, 07:59
Deel via
of

Kenmerken

Auteur
ConditieZo goed als nieuw
Productnummer (ISBN)9789048734344
Jaar (oorspr.)2018

Beschrijving

BoekenBalie maakt van tweedehands jouw eerste keuze. Met een Trustscore van 4,8 (excellent) en 30 dagen retour garantie maken we dat iedere dag waar.

Titel: The JungleBook Samen sta je sterk / Makkelijk lezen met Disney
ISBN: 9789048734344
Conditie: Als nieuw

Nu kan ieder kind genieten van Jungle Book! Het bekende verhaal van Disney is hertaald voor kinderen met dyslexie. Mowgli woont al zijn hele leven in de jungle. Hij groeit op bij een groep wolven. Hij weet dat hij anders is dan zijn wolven-broertjes. Maar hij kan zich geen ander leven voorstellen. Dan gebeurt er iets naars. Een gemene tijger wil Mowgli uit de jungle verjagen. Kan hij ooit nog terug naar de jungle?

Waarom je bij BoekenBalie moet zijn voor al je tweedehands boeken:

  • Bestel je voor 15:00 uur? Dan vliegt het dezelfde dag nog jouw kant op!
  • Meer dan 400.000 tweedehands boeken om uit te kiezen
  • We checken alle boeken eigenhandig
  • Vanaf 40 euro of bij 4 boeken is de verzending op onze rekening
  • 30 dagen retourgarantie
Advertentienummer: a1507736767