VERKADE ALBUM ZOMER 9789021531830 Jac.P. Thijsse€ 12,04
Eerlijk over later 9789461561275 Kees Kooman
€ 4,75
Verzenden
00sinds 6 feb. '25, 10:28
Kenmerken
AuteurKees Kooman
ConditieGelezen
Productnummer (ISBN)9789461561275
Jaar (oorspr.)2013
Beschrijving
BoekenBalie maakt van tweedehands jouw eerste keuze. Met een Trustscore van 4,8 (excellent) en 30 dagen retour garantie maken we dat iedere dag waar.
Titel: Eerlijk over later
Auteur: Kees Kooman
ISBN: 9789461561275
Conditie: Beetje gebruikt
In Eerlijk over later reconstrueert Kees Kooman op meeslepende wijze wat er achter de façade van deze slogan plaatsvond. Als geen andere verzekeraar was Aegon een hoofdrolspeler in het volksschandaal rondom de woekerpolissen. Haar bestuurders gingen zich te buiten aan enorme zelfverrijking en bonusculturen. Kooman geeft een schokkend beeld van binnenuit, hoe de topmannen van Aegon creatief te werk gingen en de cijfers oppoetsten. Daarbij luid aangemoedigd door toezichthouders en beursanalisten. De aandeelhouder was God, de klant 'a pain in the ass'. Nog steeds bekleden de hoofdrolspelers van toen topposities en lijken ze onaantastbaar. In december 2012 stopt Aegon haar 'eerlijk over later-' campagne. De bank-verzekeraar moest de reclameslogan te vaak uitleggen. Er wordt gewerkt aan alternatieve campagnes om het zwaar beschadigde imago te herstellen. Najaar 2013 viert Aegon haar 30-jarig jubileum.
Titel: Eerlijk over later
Auteur: Kees Kooman
ISBN: 9789461561275
Conditie: Beetje gebruikt
In Eerlijk over later reconstrueert Kees Kooman op meeslepende wijze wat er achter de façade van deze slogan plaatsvond. Als geen andere verzekeraar was Aegon een hoofdrolspeler in het volksschandaal rondom de woekerpolissen. Haar bestuurders gingen zich te buiten aan enorme zelfverrijking en bonusculturen. Kooman geeft een schokkend beeld van binnenuit, hoe de topmannen van Aegon creatief te werk gingen en de cijfers oppoetsten. Daarbij luid aangemoedigd door toezichthouders en beursanalisten. De aandeelhouder was God, de klant 'a pain in the ass'. Nog steeds bekleden de hoofdrolspelers van toen topposities en lijken ze onaantastbaar. In december 2012 stopt Aegon haar 'eerlijk over later-' campagne. De bank-verzekeraar moest de reclameslogan te vaak uitleggen. Er wordt gewerkt aan alternatieve campagnes om het zwaar beschadigde imago te herstellen. Najaar 2013 viert Aegon haar 30-jarig jubileum.
Waarom je bij BoekenBalie moet zijn voor al je tweedehands boeken:
- Bestel je voor 15:00 uur? Dan vliegt het dezelfde dag nog jouw kant op!
- Meer dan 400.000 tweedehands boeken om uit te kiezen
- We checken alle boeken eigenhandig
- Vanaf 40 euro of bij 4 boeken is de verzending op onze rekening
- 30 dagen retourgarantie
Website
boekenbalie.nlAdvertentienummer: a1510615888
Populaire zoektermen
de breibijbel in Hobby en Vrije tijdariadne handwerken in Hobby en Vrije tijdpatroontekenen in Hobby en Vrije tijdburda naaien is niet moeilijk in Hobby en Vrije tijdbreibijbel in Hobby en Vrije tijdgerda bengtsson in Hobby en Vrije tijdhaken boeken in Hobby en Vrije tijdbetty edwards in Hobby en Vrije tijdquiltnieuws in Hobby en Vrije tijdleer tekenen betty edwards in Hobby en Vrije tijdna vijven in Hobby en Vrije tijdfimo boekjes in Hobby en Vrije tijdschilderboeken in Hobby en Vrije tijdHobby en Vrije tijd in Boekendone by deer ledikantbodyshaperpolly pocket ananasnieuwegein in Minisade diamond lifekurzweil pianovilleroy en boch troubadourwasmachine verhoger met lade in Wasmachinese39 achterbumperoppi caravanspiegels in Caravans en Kamperen