De kunst van creëren (kracht gedachten, energie en intenties€ 11,95
Marketing voor Dummies
€ 9,95
Ophalen of Verzenden
20sinds 22 apr. '25, 14:44
Kenmerken
ConditieZo goed als nieuw
OnderwerpEconomie en Marketing
Beschrijving
Wil je een nieuw product lanceren? Of wil je bestaande marketingplannen nieuw leven inblazen? Tegenwoordig is het belangrijker dan ooit dat je weet hoe je klanten trekt, hen overhaalt tot een aankoop en ervoor zorgt dat ze terugkomen voor meer! Deze derde editie van Marketing voor Dummies staat vol met alles wat je moet weten om je marketingvaardigheden op een hoger plan te tillen: van internet en zoekmachinemarketing tot guerrillamarketing, virale marketing, merkpositionering en nog veel meer.
Alexander Hiam is auteur van meer dan twintig boeken over zakendoen. Hij was hoogleraar aan de University of Massachusetts en onder zijn klanten bevinden zich diverse multinationals en grote Amerikaanse overheidsinstellingen.
G28
Alexander Hiam is auteur van meer dan twintig boeken over zakendoen. Hij was hoogleraar aan de University of Massachusetts en onder zijn klanten bevinden zich diverse multinationals en grote Amerikaanse overheidsinstellingen.
G28
Advertentienummer: m2260237737
Populaire zoektermen
marketing@questjunior.nlbasisboek online marketinggrondslagen van de marketing in Boekenprincipes van marketing 7e editieprincipes van marketing 8e editieinleiding tot de marketing druk 5marketing de essentiegrondslagen van de marketing 9e drukmarketing kernstofexcel voor dummiesmarketing essentie in Boekenprincipes van marketingboeken marketing en communicatiegrondslagen van de marketing 10e drukteakhouten standenstoelpolycarbonaat platen overkappingtandpasta elmexv2 raketvileda dweilset ultra maxwipstoeltje popbonpointbuis rond in Metalentoyota yaris hybride dynamicwaardhuizen