Theo Hendriks - No story no glory€ 5,00
Caroline van Beekhoff - Prikkel de koopknop
Gereserveerd
Ophalen of Verzenden
130sinds 22 mar. '25, 09:09
Kenmerken
ConditieZo goed als nieuw
OnderwerpManagement
Jaar (oorspr.)2013
AuteurCaroline van Beekhoff; Carin Frijters
Beschrijving
Vaste prijs. Korting is mogelijk bij afname van meerdere boeken.
Kijk gerust tussen mijn andere advertenties.
Ondertitel: kansen voor het fysieke winkelspel in 2020
Taal: Nederlands; Vlaams
Aantal pagina's: 275
Contributors: Femke Cuijpers; Conny Taheij
Nu al 2de druk van Prikkel de Koopknop! Met geactualiseerde informatie en nieuwe inspirerende cases uit de praktijk.Internet of niet: de winkel in het straatbeeld zal altijd blijven bestaan. Maar de spelregels veranderen wel in een rap tempo. De consument heeft hoge eisen en weinig tijd. Winkelen moet vooral relevant zijn en weer een feestje worden. Aan de retailer de taak om dat te bieden en de slingers op te hangen. Consumenten blijken zeer goed te prikkelen en zelfs een zogeheten koopknop te bezitten. Verleiden, verkopen en verbinden, daar gaat 'Prikkel de Koopknop' over. Zodat je omzet kunt blijven omarmen. Ook in deze concurrerende markt.Alles komt aan bod: van klant en concept, tot retailstyling en retailmerchandise, en auteur Carin Frijters legt duidelijk uit wat de wenselijke stappen zijn. Met veel inspirerende voorbeelden en nieuwe tactieken om de consument te prikkelen, door de juiste inzet van retailtechnologie, instore communi...
Kijk gerust tussen mijn andere advertenties.
Ondertitel: kansen voor het fysieke winkelspel in 2020
Taal: Nederlands; Vlaams
Aantal pagina's: 275
Contributors: Femke Cuijpers; Conny Taheij
Nu al 2de druk van Prikkel de Koopknop! Met geactualiseerde informatie en nieuwe inspirerende cases uit de praktijk.Internet of niet: de winkel in het straatbeeld zal altijd blijven bestaan. Maar de spelregels veranderen wel in een rap tempo. De consument heeft hoge eisen en weinig tijd. Winkelen moet vooral relevant zijn en weer een feestje worden. Aan de retailer de taak om dat te bieden en de slingers op te hangen. Consumenten blijken zeer goed te prikkelen en zelfs een zogeheten koopknop te bezitten. Verleiden, verkopen en verbinden, daar gaat 'Prikkel de Koopknop' over. Zodat je omzet kunt blijven omarmen. Ook in deze concurrerende markt.Alles komt aan bod: van klant en concept, tot retailstyling en retailmerchandise, en auteur Carin Frijters legt duidelijk uit wat de wenselijke stappen zijn. Met veel inspirerende voorbeelden en nieuwe tactieken om de consument te prikkelen, door de juiste inzet van retailtechnologie, instore communi...
Advertentienummer: m2248517011
Populaire zoektermen
marketing@questjunior.nlbasisboek online marketingsamengevat economie havoalgemene economie en bedrijfsomgevinggrondslagen van de marketing in Boekenhandboek organisatie en managementprincipes van marketing 7e editiefinancieel management en financieringsamengevat economie vwopincode economieprincipes van marketing 8e editiepraktische economiebasisboek facility management 3e drukexamenbundel economie havonerf rivallittle tikes klimrektuintegels drachtenthonet stoel rieten zittingkerstkerkquoridorpop up in Boekenornament in Zuilen en Pilarenfc barcelona trainingspak in Kinderen en Baby'sforsythia in Struiken en Hagen