Psychology fifth edition€ 60,00
Brand Design Ruud Boer
€ 16,00
Ophalen of Verzenden
Afhaalpunt voor € 4,95 of thuis voor € 5,95
Thuisbezorgd voor € 6,95
320sinds 11 mar. '25, 10:54
Kenmerken
ConditieZo goed als nieuw
Beschrijving
Ik verkoop dit omdat ik ben afgestudeerd, dus ik heb de boeken niet meer nodig. Ik verkoop nog meer boeken voor de opleiding communicatie. Dus stuur me een berichtje als je die nodig hebt!
het Nederlandse standaardwerk voor het bouwen van merken
Taal: Nederlands
Sinds de introductie van dit boek in 2002 is Brand Design een begrip geworden in veel directiekamers en marketingopleidingen. Het bouwen en onderhouden van sterke merken kan niet zonder een relevante mentale merkidentiteit, onderscheidende visuele merkidentiteit en geloofwaardige merkuitingen. Nieuw in deze zesde editie is het geoptimaliseerde Brand Design model. Omdat steeds meer bedrijven online instrumenten inzetten om hun merk te laten groeien, heeft het Brand Design model nu naast 22 fysieke merkuitingen ook 22 digitale merkuitingen.BRAND DESIGN is geschreven voor iedereen die direct of indirect verantwoordelijk is voor merken of daarvoor wordt opgeleid. Met de bondige theorie, nuttige modellen zoals de Merk-Wijzer en het Customer Brand Journey model, en een rijkdom aan actuele voorbeelden is dit boek breed toepasbaar.
het Nederlandse standaardwerk voor het bouwen van merken
Taal: Nederlands
Sinds de introductie van dit boek in 2002 is Brand Design een begrip geworden in veel directiekamers en marketingopleidingen. Het bouwen en onderhouden van sterke merken kan niet zonder een relevante mentale merkidentiteit, onderscheidende visuele merkidentiteit en geloofwaardige merkuitingen. Nieuw in deze zesde editie is het geoptimaliseerde Brand Design model. Omdat steeds meer bedrijven online instrumenten inzetten om hun merk te laten groeien, heeft het Brand Design model nu naast 22 fysieke merkuitingen ook 22 digitale merkuitingen.BRAND DESIGN is geschreven voor iedereen die direct of indirect verantwoordelijk is voor merken of daarvoor wordt opgeleid. Met de bondige theorie, nuttige modellen zoals de Merk-Wijzer en het Customer Brand Journey model, en een rijkdom aan actuele voorbeelden is dit boek breed toepasbaar.
Advertentienummer: m2244494801
Populaire zoektermen
boer borismarketing@questjunior.nlbasisboek online marketingsamengevat economie havoalgemene economie en bedrijfsomgevinggrondslagen van de marketing in Boekenhandboek organisatie en managementprincipes van marketing 7e editiefinancieel management en financieringsamengevat economie vwopincode economieprincipes van marketing 8e editiepraktische economiebasisboek facility management 3e drukparticulier loods huren bredabrenda novakliguster stekken kopensatijnen sjaalthe descent dvdbadpak met pijpjes adidas1000 cc in Yamahabeyerdynamic dt 990 in Koptelefoonsjan van haasteren 3x1000 in Denksport en Puzzelsauto vaantje in Verzamelen