S.L. Gellaerts - Van idee naar IEBieden
Joep van Rensch - Basisboek Customer Journey
Bieden
Verzenden
520sinds 17 feb. '25, 14:31
Kenmerken
ConditieNieuw
Jaar (oorspr.)2016
AuteurJoep van Rensch; Bart van Ratingen; Wilfred Achthoven; Berry ...
Beschrijving
Ondertitel: Een inleiding in het vakgebied
Taal: Nederlands; Vlaams
Aantal pagina's: 196
- Het eerste studieboek over customer journey voor het hoger onderwijs;- leert studenten vanuit de klantbeleving te kijken, denken en doen;- gebaseerd op de praktijkervaring van honderden customer journey-projecten.Voor een groeiend aantal organisaties is klantbeleving de sleutel tot succes. Een goede klantbeleving leidt tot loyale klanten, spontane aanbevelingen en commercieel resultaat. De belangrijkste methodiek om dit succes te behalen is de customer journey, het centrale thema van dit boek. Basisboek Customer Journey is speciaal ontwikkeld om hbo-studenten kennis te laten maken met klantbeleving en de customer journey. Via praktische technieken en tips biedt het boek inzicht in hoe klantbeleving en customer journeys kunnen worden ingezet om optimale resultaten te behalen, voor de klant en voor de organisatie. Er is aandacht voor de manieren waarop organisaties een emotionele connectie kunnen maken met klanten en medewerkers...
Advertentienummer: m2236341619
Populaire zoektermen
basisboek online marketingbasisboek facility management 3e drukbasisboek bouwkundemarketing@questjunior.nlbasisboek psychologiebasisboek bouwkunde in Boekenjoep moet poepenbasisboek integrale veiligheidbasisboek systeemgericht werkenbasisboek aanpak schuldenbasisboek wiskundedescent journeysamengevat economie havobasisboek sociaal werksuzuki gsx 600 f in Suzukiugg met ritszilveren colbert herendwergpincher chihuahuagolf tourbagsecretariaat bureaujordan 1 high og 42christo cassimishuur huren in Zaagmachinesdynamo vw kever