Joep van Rensch - Basisboek Customer Journey

Bieden
Verzenden
520sinds 17 feb. '25, 14:31
Deel via
of

Kenmerken

ConditieNieuw
Jaar (oorspr.)2016
AuteurJoep van Rensch; Bart van Ratingen; Wilfred Achthoven; Berry ...

Beschrijving



Ondertitel: Een inleiding in het vakgebied

Taal: Nederlands; Vlaams

Aantal pagina's: 196

- Het eerste studieboek over customer journey voor het hoger onderwijs;- leert studenten vanuit de klantbeleving te kijken, denken en doen;- gebaseerd op de praktijkervaring van honderden customer journey-projecten.Voor een groeiend aantal organisaties is klantbeleving de sleutel tot succes. Een goede klantbeleving leidt tot loyale klanten, spontane aanbevelingen en commercieel resultaat. De belangrijkste methodiek om dit succes te behalen is de customer journey, het centrale thema van dit boek. Basisboek Customer Journey is speciaal ontwikkeld om hbo-studenten kennis te laten maken met klantbeleving en de customer journey. Via praktische technieken en tips biedt het boek inzicht in hoe klantbeleving en customer journeys kunnen worden ingezet om optimale resultaten te behalen, voor de klant en voor de organisatie. Er is aandacht voor de manieren waarop organisaties een emotionele connectie kunnen maken met klanten en medewerkers...
Advertentienummer: m2236341619