s.Oliver herenschoenen wit maat 40Bieden
Consumentengedrag
Bieden
Ophalen of Verzenden
Afhaalpunt voor € 4,95 of thuis voor € 5,95
Thuisbezorgd voor € 6,95
241sinds 9 feb. '25, 16:08
Kenmerken
ConditieZo goed als nieuw
Jaar (oorspr.)2018
AuteurJeske Nederstigt; Theo Poiesz
Beschrijving
Studieboek, gebruikt voor de opleiding Voeding en Diëtiek. Inmiddels overbodig i.v.m. afstuderen. Eventuele verzendkosten zijn voor de koper.
Taal: Nederlands; Vlaams
- Psychologisch inzicht in consumentengedrag als basis voor succesvolle marketing;
- bevat de nieuwste ontwikkelingen op het gebied van online koopgedrag en social media;
- met onderwerpen als big data, neuromarketing en onbewust gedrag.
Begrijp de klant: het is de basis voor succesvolle marketing! Consumentengedrag geeft studenten inzicht in het gedrag van de consument en de invloed van zijn (online) omgeving. De belangrijkste drijfveren van consumenten komen aan bod, evenals de wisselwerking tussen marketing en consumentengedrag. Consumentengedrag legt uit hoe een marketeer op basis van deze informatie goed gefundeerde beslissingen kan nemen.
Het boek start met een flowchart waarin de interactie tussen consument, omgeving en marketingaanbod is uitgewerkt. In deze nieuwe editie is vanzelfsprekend aandacht voor de ontwikkelingen en trends op het gebied van online koopgedrag en social media, maar ook voor onderwerpen als big data, neuromarketing, onbewust gedrag en Customer Journey Mapping...
Taal: Nederlands; Vlaams
- Psychologisch inzicht in consumentengedrag als basis voor succesvolle marketing;
- bevat de nieuwste ontwikkelingen op het gebied van online koopgedrag en social media;
- met onderwerpen als big data, neuromarketing en onbewust gedrag.
Begrijp de klant: het is de basis voor succesvolle marketing! Consumentengedrag geeft studenten inzicht in het gedrag van de consument en de invloed van zijn (online) omgeving. De belangrijkste drijfveren van consumenten komen aan bod, evenals de wisselwerking tussen marketing en consumentengedrag. Consumentengedrag legt uit hoe een marketeer op basis van deze informatie goed gefundeerde beslissingen kan nemen.
Het boek start met een flowchart waarin de interactie tussen consument, omgeving en marketingaanbod is uitgewerkt. In deze nieuwe editie is vanzelfsprekend aandacht voor de ontwikkelingen en trends op het gebied van online koopgedrag en social media, maar ook voor onderwerpen als big data, neuromarketing, onbewust gedrag en Customer Journey Mapping...
Advertentienummer: m2233385802
Bekijk ook deze
...
...
...
...
...
...
...
...
...
...
Populaire zoektermen
marketing@questjunior.nlbasisboek online marketingconsumentengedrag de basissamengevat economie havoalgemene economie en bedrijfsomgevinggrondslagen van de marketing in Boekenhandboek organisatie en managementprincipes van marketing 7e editiefinancieel management en financieringsamengevat economie vwopincode economieprincipes van marketing 8e editiepraktische economiebasisboek facility management 3e druktristar pizza festa 6monti in Bouwstenenschaakbord steenbatavus cibolachristoffel blond in Biermerkenmercedes gl 2016lifetime boomhutbed in Stapelbedden en Hoogslaperszeewateraquariumjirnsum in Watersport en Botencarbon herenfiets