Waarde creëren met big data analytics€ 30,00
Strategisch merkenmanagement
€ 12,00
Verzenden
250sinds 24 jan. '25, 13:32
Kenmerken
ConditieZo goed als nieuw
OnderwerpEconomie en Marketing
Beschrijving
Tweedehands studieboek. Zo goed als nieuw - niet ingeschreven/gearceerd!
Titel: Strategisch merkenmanagement - Merkmeerwaarde opbouwen, beheren en meten
Auteur(s): Kevin Lane Keller, Ruud Heijenga & Erik Schoppen
Uitgever: Pearson Benelux B.V.
Editie: 4e editie
Conditie: Zo goed als nieuw - niet ingeschreven/gearceerd
ISBN: 9789043033084
Titel: Strategisch merkenmanagement - Merkmeerwaarde opbouwen, beheren en meten
Auteur(s): Kevin Lane Keller, Ruud Heijenga & Erik Schoppen
Uitgever: Pearson Benelux B.V.
Editie: 4e editie
Conditie: Zo goed als nieuw - niet ingeschreven/gearceerd
ISBN: 9789043033084
Advertentienummer: m2227095779
Bekijk ook deze
...
...
...
...
...
...
...
...
...
...
Populaire zoektermen
strategisch merkenmanagementmarketing@questjunior.nlbasisboek online marketingsamengevat economie havoalgemene economie en bedrijfsomgevinggrondslagen van de marketing in Boekenhandboek organisatie en managementprincipes van marketing 7e editiefinancieel management en financieringsamengevat economie vwopincode economieprincipes van marketing 8e editiepraktische economiebasisboek facility management 3e drukvolvo in Banden en Velgentarte concealertuintegels rotterdamgebruikte tapijten in Tapijten en Kledenyamaha r6 2016tannoy mx4surhuisterveen in Skodarock ola olafietstas rotterdamroco rongenwagen in H0