Magazine Knipmode bijlage bij nr 11 november 2010€ 1,50
Boek Communicatie online en offline (2e druk) - Kees Benscho
€ 4,75
Ophalen of Verzenden
90sinds 8 jan. '25, 14:47
Kenmerken
ConditieGelezen
OnderwerpE-commerce en Internet
Beschrijving
Let op: Ik accepteer geen kopersbescherming. Het wordt pas verstuurd na ontvangst van de betaling. Ophalen is ook mogelijk.
Pitch is een methode voor commerciële opleidingen in het mbo. Bij het ontwikkelen stonden overzichtelijkheid en begrijpelijkheid voorop: rustige vormgeving, heldere taal, duidelijke structuur, margewoorden, onthoudblokjes voor het recapituleren van de kernstof, vragen en opdrachten, en per hoofdstuk een samenvatting en een begrippenlijst. Op De website van Practicxl staan toets- en oefenvragen (met feedback op de antwoorden) als oefening voor het tentamen. De methode bestaat uit zeven delen:
- Basisboek marketing
- Marketingplanning
- Marketing: de harde cijfers
- Communicatie
- Marktonderzoek
- Evenementen organiseren
- Extra Pitch voor Nima A
De indeling van de eerste zes delen spoort voor 100% met de indeling van de SPL/ECABO examens, mede doordat deze boeken specifiek gericht zijn op het kwalificatiedossier MCE.
Titel: Communicatie online en offline (2e druk)
Auteur: Kees Benschop
Uitgeverij: Boom
Taal: Nederlands
ISBN: 9789024405671
Staat: Het boek is in goede staat
Pitch is een methode voor commerciële opleidingen in het mbo. Bij het ontwikkelen stonden overzichtelijkheid en begrijpelijkheid voorop: rustige vormgeving, heldere taal, duidelijke structuur, margewoorden, onthoudblokjes voor het recapituleren van de kernstof, vragen en opdrachten, en per hoofdstuk een samenvatting en een begrippenlijst. Op De website van Practicxl staan toets- en oefenvragen (met feedback op de antwoorden) als oefening voor het tentamen. De methode bestaat uit zeven delen:
- Basisboek marketing
- Marketingplanning
- Marketing: de harde cijfers
- Communicatie
- Marktonderzoek
- Evenementen organiseren
- Extra Pitch voor Nima A
De indeling van de eerste zes delen spoort voor 100% met de indeling van de SPL/ECABO examens, mede doordat deze boeken specifiek gericht zijn op het kwalificatiedossier MCE.
Titel: Communicatie online en offline (2e druk)
Auteur: Kees Benschop
Uitgeverij: Boom
Taal: Nederlands
ISBN: 9789024405671
Staat: Het boek is in goede staat
Advertentienummer: m2221119349
Bekijk ook deze
...
...
...
...
...
...
...
...
...
...
Populaire zoektermen
basisboek online marketinggeweldloze communicatie boekbasisboek facility management 3e drukinleiding tot de marketing druk 5grondslagen van de marketing 9e drukmarketing@questjunior.nlecologische economie boekorganisatie en management 8e druk in Boekenboeken marketing en communicatieboek martien meilandkookmutsjes boekafter boekjasper alblas boekeerste druk suske en wiskelupin boeksantana autoknijperauto 8x4 te kooparne en bodilgijp in Boekensuperscope in Audio, Tv en Fotostreetracertwello kast in Huis en Inrichtingdakkoffer vegheldresz rekbare boekenkaftimmunology in Boeken