Boek Communicatie online en offline (2e druk) - Kees Benscho

€ 4,75
Ophalen of Verzenden
90sinds 8 jan. '25, 14:47
Deel via
of

Kenmerken

ConditieGelezen
OnderwerpE-commerce en Internet

Beschrijving

Let op: Ik accepteer geen kopersbescherming. Het wordt pas verstuurd na ontvangst van de betaling. Ophalen is ook mogelijk.

Pitch is een methode voor commerciële opleidingen in het mbo. Bij het ontwikkelen stonden overzichtelijkheid en begrijpelijkheid voorop: rustige vormgeving, heldere taal, duidelijke structuur, margewoorden, onthoudblokjes voor het recapituleren van de kernstof, vragen en opdrachten, en per hoofdstuk een samenvatting en een begrippenlijst. Op De website van Practicxl staan toets- en oefenvragen (met feedback op de antwoorden) als oefening voor het tentamen. De methode bestaat uit zeven delen:

- Basisboek marketing
- Marketingplanning
- Marketing: de harde cijfers
- Communicatie
- Marktonderzoek
- Evenementen organiseren
- Extra Pitch voor Nima A

De indeling van de eerste zes delen spoort voor 100% met de indeling van de SPL/ECABO examens, mede doordat deze boeken specifiek gericht zijn op het kwalificatiedossier MCE.

Titel: Communicatie online en offline (2e druk)
Auteur: Kees Benschop
Uitgeverij: Boom
Taal: Nederlands
ISBN: 9789024405671
Staat: Het boek is in goede staat
Advertentienummer: m2221119349
Bekijk ook deze
...
...
...
...
...
...
...
...
...
...