Grondslagen van de marketing - 9789001853174€ 15,00
Professioneel inkopen, 9789001700249
€ 7,50
Ophalen of Verzenden
Verzenden voor € 3,95
150sinds 7 jan. '25, 16:11
Kenmerken
ConditieZo goed als nieuw
OnderwerpManagement
Jaar (oorspr.)2007
AuteurC.J. Gelderman; B.J. Albronda
Beschrijving
Taal: Nederlands; Vlaams
Aantal pagina's: 368
Professioneet inkopen is een overzichtelijk standaardwerk voor een ieder die zich wil verdiepen in de mogelijkheden en de praktijk van modern inkoopmanagement. Het boek is bedoeld voor de diverse curricula van het economisch en technisch hbo, alsmede voor onderwijs op universitair niveau. Het boek kent een duidelijke structurering, toegankelijk taalgebruik, handzame samenvattingen en veel verhelderende praktijkvoorbeelden Op de bijbehorende website is een groot aantal inkoopcases te vinden alsmede aanvullend (oefen)materiaal.
Het boek behandelt de belangrijkste thema's, methoden en technieken binnen het vakgebied, binnen de volgende onderwerpen:
inkoopfunctie en inkoopproces
strategie en organisatie
relaties met andere functionele gebieden
inkoopplan en strategisch veranderings-management
professionalisering van inkoop
e-procurement
make-or-buy?
leveranciersmanagement
inkoopportfolio
samenwerking en partnerships
specificeren, offreren en selecteren
onderhandelen en contracteren
Dr...
Advertentienummer: m2220814198
Bekijk ook deze
...
...
...
...
...
...
...
...
...
...
Populaire zoektermen
professioneel inkopenmarketing@questjunior.nlbasisboek online marketingsamengevat economie havoalgemene economie en bedrijfsomgevinggrondslagen van de marketing in Boekenhandboek organisatie en managementprincipes van marketing 7e editiefinancieel management en financieringsamengevat economie vwopincode economieprincipes van marketing 8e editiepraktische economiebasisboek facility management 3e drukexamenbundel economie havoharry potter first editionspeedcomfort trioscania ossadviseren door ergotherapeuten in Boekenvolvo s40 koplampen in Verlichting