Marc Oosterhout - Power brands

Bieden
Ophalen of Verzenden
Afhaalpunt voor € 4,95 of thuis voor € 5,95
Thuisbezorgd voor € 6,95
121sinds 13 nov. '24, 09:30
Deel via
of

Kenmerken

ConditieZo goed als nieuw
OnderwerpManagement
Jaar (oorspr.)2013
AuteurMarc Oosterhout; Mirte Stut

Beschrijving

Ondertitel: zeven onwrikbare principes van het nieuwe merk denken

Taal: Nederlands; Vlaams

Aantal pagina's: 240

Contributors: Nienke Oosterbaan

H&M, Ikea, Nespresso, Starbucks, Google, Apple. Het zijn de Power Brands van nu. De nieuwe norm in marketing. Massclusivity is hun grote kracht. Ze bieden exclusiviteit aan iedereen. In dit boek legt Marc Oosterhout op een aantrekkelijk vernieuwende manier uit hoe massclusivity deze merken groot maakt. Aan de hand van veel herkenbare voorbeelden presenteert de auteur de zeven onwrikbare principes van dit nieuwe merkdenken.

Bas Haring, Margriet Sitskoorn, Ap Dijksterhuis, Victor Lamme en anderen gaven hun kritische wetenschappelijke commentaar. Het leverde een praktisch en vakinhoudelijk overtuigend boek op. Een bron van inspiratie om zelf een Power Brand te worden. Of zoals Monique Opdam, voormalig communicatiedirecteur van de Postbank het zei: In het boek Power Brands schrijft Marc Oosterhout als de Nigella Lawson van het merkdenken. Een aantrekkelijke schrijfstijl levert een toegankelijk boek vol inspiratie en merkrecepten...
Advertentienummer: m2200889395