Emile Lotz - Ik vind jouBieden
Marc Oosterhout - Power brands
Bieden
Ophalen of Verzenden
Afhaalpunt voor € 4,95 of thuis voor € 5,95
Thuisbezorgd voor € 6,95
121sinds 13 nov. '24, 09:30
Kenmerken
ConditieZo goed als nieuw
OnderwerpManagement
Jaar (oorspr.)2013
AuteurMarc Oosterhout; Mirte Stut
Beschrijving
Ondertitel: zeven onwrikbare principes van het nieuwe merk denken
Taal: Nederlands; Vlaams
Aantal pagina's: 240
Contributors: Nienke Oosterbaan
H&M, Ikea, Nespresso, Starbucks, Google, Apple. Het zijn de Power Brands van nu. De nieuwe norm in marketing. Massclusivity is hun grote kracht. Ze bieden exclusiviteit aan iedereen. In dit boek legt Marc Oosterhout op een aantrekkelijk vernieuwende manier uit hoe massclusivity deze merken groot maakt. Aan de hand van veel herkenbare voorbeelden presenteert de auteur de zeven onwrikbare principes van dit nieuwe merkdenken.
Bas Haring, Margriet Sitskoorn, Ap Dijksterhuis, Victor Lamme en anderen gaven hun kritische wetenschappelijke commentaar. Het leverde een praktisch en vakinhoudelijk overtuigend boek op. Een bron van inspiratie om zelf een Power Brand te worden. Of zoals Monique Opdam, voormalig communicatiedirecteur van de Postbank het zei: In het boek Power Brands schrijft Marc Oosterhout als de Nigella Lawson van het merkdenken. Een aantrekkelijke schrijfstijl levert een toegankelijk boek vol inspiratie en merkrecepten...
Taal: Nederlands; Vlaams
Aantal pagina's: 240
Contributors: Nienke Oosterbaan
H&M, Ikea, Nespresso, Starbucks, Google, Apple. Het zijn de Power Brands van nu. De nieuwe norm in marketing. Massclusivity is hun grote kracht. Ze bieden exclusiviteit aan iedereen. In dit boek legt Marc Oosterhout op een aantrekkelijk vernieuwende manier uit hoe massclusivity deze merken groot maakt. Aan de hand van veel herkenbare voorbeelden presenteert de auteur de zeven onwrikbare principes van dit nieuwe merkdenken.
Bas Haring, Margriet Sitskoorn, Ap Dijksterhuis, Victor Lamme en anderen gaven hun kritische wetenschappelijke commentaar. Het leverde een praktisch en vakinhoudelijk overtuigend boek op. Een bron van inspiratie om zelf een Power Brand te worden. Of zoals Monique Opdam, voormalig communicatiedirecteur van de Postbank het zei: In het boek Power Brands schrijft Marc Oosterhout als de Nigella Lawson van het merkdenken. Een aantrekkelijke schrijfstijl levert een toegankelijk boek vol inspiratie en merkrecepten...
Advertentienummer: m2200889395
Populaire zoektermen
marc lagrangemarketing@questjunior.nlbasisboek online marketingmarc chagall boeksamengevat economie havoalgemene economie en bedrijfsomgevinggrondslagen van de marketing in Boekenhandboek organisatie en managementprincipes van marketing 7e editiemarc lagrange boekfinancieel management en financieringsamengevat economie vwopincode economiepower unlimited magazineprincipes van marketing 8e editiedeuren buitendeuren gebruikt in Deuren en Horrenoptimodtechnivorm 741 in Koffiezetapparatensunshower opbouwnunspeet in Kanaries