Roel Grit - Projectmanagement€ 10,00
Sanne Knitel - Conceptdenken
€ 25,00
Ophalen of Verzenden
Afhaalpunt voor € 4,95 of thuis voor € 5,95
Thuisbezorgd voor € 6,95
270sinds 21 okt. '24, 14:05
Kenmerken
ConditieZo goed als nieuw
Jaar (oorspr.)2013
AuteurSanne Knitel; Gaby Crucq-Toffolo
Beschrijving
Ondertitel: van slapend nasr levend
Taal: Nederlands; Vlaams
Aantal pagina's: 256
Contributors: Maartje Verheezen; Carolien van der Ven
In onze mediamaatschappij worden we overladen met informatie, entertainment, reclame en marketingboodschappen. Organisaties en merken die overeind willen blijven in deze mediastorm, kunnen niet zonder sterke concepten. Conceptdenken is een onmisbare vaardigheid geworden van reclamemakers, ontwerpers en communicatieprofessionals.Dit boek is het eerste Nederlandse boek dat aan de hand van een twintigtal Nederlandse cases de theorie en praktijk van conceptdenken en conceptontwikkeling in kaart brengt. Het kijkt in het bijzonder naar merken in de creatieve industrie, bijvoorbeeld op het gebied van entertainment, film, food, mode, kunst, cultuur en media.De creatieve industrie is vaak trendzettend voor andere sectoren. Dat maakt Conceptdenken interessant voor iedereen die voor zijn merk of organisatie opzoek is naar een sterk en onderscheidend concept.Het boek is geschreven door twee vakdocenten aan de Fontys Academy For Creative Industries in Tilburg...
Taal: Nederlands; Vlaams
Aantal pagina's: 256
Contributors: Maartje Verheezen; Carolien van der Ven
In onze mediamaatschappij worden we overladen met informatie, entertainment, reclame en marketingboodschappen. Organisaties en merken die overeind willen blijven in deze mediastorm, kunnen niet zonder sterke concepten. Conceptdenken is een onmisbare vaardigheid geworden van reclamemakers, ontwerpers en communicatieprofessionals.Dit boek is het eerste Nederlandse boek dat aan de hand van een twintigtal Nederlandse cases de theorie en praktijk van conceptdenken en conceptontwikkeling in kaart brengt. Het kijkt in het bijzonder naar merken in de creatieve industrie, bijvoorbeeld op het gebied van entertainment, film, food, mode, kunst, cultuur en media.De creatieve industrie is vaak trendzettend voor andere sectoren. Dat maakt Conceptdenken interessant voor iedereen die voor zijn merk of organisatie opzoek is naar een sterk en onderscheidend concept.Het boek is geschreven door twee vakdocenten aan de Fontys Academy For Creative Industries in Tilburg...
Advertentienummer: m2183770883
Bekijk ook deze
...
...
...
...
...
...
...
...
...
...
Populaire zoektermen
marketing@questjunior.nlbasisboek online marketingsamengevat economie havoalgemene economie en bedrijfsomgevinggrondslagen van de marketing in Boekenhandboek organisatie en managementsanne van ooijenprincipes van marketing 7e editiesanne van havelte in Romansfinancieel management en financieringsamengevat economie vwopincode economieprincipes van marketing 8e editiepraktische economiebasisboek facility management 3e drukshimano 8000 ocvitesse stickersprecomputerspillegang in Klokkendraadloze thermostaatmichael kors damestassen in Damestassenkeukenmachine 3 in 1daihatsu koppelingbergeon gereedschap in Antiek en Kunstrendement marketing en communicatie in Boeken