Merk positionering

€ 35,00
Ophalen of Verzenden
Verzenden voor € 7,95
280sinds 1 okt. '24, 19:11
Deel via
of

Kenmerken

ConditieZo goed als nieuw

Beschrijving

Merk positionering
Brug tussen marketing en communicatie

Geschreven door: Karel Jan Alsem

Druk: 01 februari 2016

Merkpositionering is een duidelijke en praktische handleiding over het positioneren van merken. Toegankelijk geschreven en onmisbaar als je wilt werken in marketing- of communicatie. Waarom kiezen voor Merkpositionering? * veel aansprekende en actuele voorbeelden; * aandacht voor theorie én praktijk; * handige ondersteunende website met extra studiemateriaal. Een onderscheidende merkpositie is cruciaal voor ieder bedrijf en iedere organisatie. Die merkpositie vormt namelijk de basis voor alle verder marketingbeslissingen die je neemt. Je zou kunnen zeggen dat merkpositionering de brug is tussen marketing aan de ene kant en communicatie aan de andere kant. Toch wordt er aan dit onderwerp in de meeste marketing- en communicatieboeken maar weinig aandacht besteed. Merkpositionering brengt daar verandering in. Dit boek focust namelijk volledig op dit binnen de marketingstrategie zo belangrijke onderwerp. Het bevat de meest recente theorie over merkpositionering. Zo is er volop aandacht voor het gedachtegoed van Byron Sharp en ook het Value Compass komt uitgebreid aan de orde. Ook leer je welke relaties er zijn tussen merkpositionering en onderwerpen als merknaam, merkarchitectuur, communicatie en personeel. Maar het boek leert je ook stap voor stap hoe je het positioneren van een merk aanpakt.

Ik verkoop dit boek, omdat ik hem niet meer nodig heb. Hij ligt momenteel te verstoffen in de kast. Ik hoop er iemand anders blij mee te maken.

Het boek van zowel opgehaald als verzonden worden. Eventuele verzendkosten zijn wel voor de koper.

Winkelwaarde: € 57,50

TIP: zie ook mijn andere advertenties qua studie boeken
Advertentienummer: m2168830107
Bekijk ook deze
...
...
...
...
...
...
...
...
...
...