Down Home - William DeKay / 9780773730397 € 29,75
Het Corporate Image - Ed Blauw / 9789070234355
€ 14,75
Ophalen of Verzenden
140sinds 27 sep. '24, 11:30
Kenmerken
ConditieZo goed als nieuw
OnderwerpManagement
Jaar (oorspr.)1994
AuteurEd Blauw
Beschrijving
Het Corporate Image - Ed Blauw / 9789070234355
Over imago en identiteit met cases over KLM, ANWB, NS, Alcoa, KPN, Albert Heijn, Robeco, Content Beheer, Ebbinge & Company.
In de jaren zeventig raakten markten verzadigd en kwamen veel bedrijven in moeilijkheden door slecht management, dat onvoldoende had ingespeeld op de ontwikkelingen en er veelal ook geen adequaat antwoord op had. In voorgaande jaren had men zich nauwelijks om de eigen identiteit bekommerd.
Zaken als winstmaximalisatie hadden een veel hogere prioriteit. Het is ook in die jaren dat bedrijven, overheden en instellingen begonnen in te zien dat een positief image voorwaarde was voor succes en continuïteit.
Ed Blauw, bekend deskundige op het terrein van Corporale Identity en Corporate Image, behandelt in zijn boek de complexiteit van de beeldvorming. Hij gaat er daarbij vanuit dat invloeden van buiten in hoge mate bepalend kunnen zijn voor het image van de organisatie en dat de marge waarbinnen het management van ondernemingen de beeldvorming kan sturen, steeds kleiner wordt en dus een steeds grotere stuurmanskunst vereist. De auteur geeft aan welke instrumenten ter beschikking staan om aan de gewenste beeldvorming inhoud te geven, en welke hun interactie is.
Het Corporate Image is een boeiend en instructief `leesboek' geworden, toegankelijk voor een ieder die belang stelt in het complexe vraagstuk van de beeldvorming. Tijdloos en nog steeds van toepassing.
Door veel problemen bij DHL ben ik genoodzaakt te verzenden met Postnl
KIJK OOK NAAR MIJN ANDERE AANBOD IN BOEKEN.
- Titel: Het Corporate Image / Schrijver(s): Ed Blauw / ISBN Nr: 9789070234355 / Taal: Nederlands / Aantal Pagina's: 211 / Versie: Paperback / 4e Herziene Druk 1994 / Genre: Management, Financieen / Bijzonderheden: Geen / Intern-nr: 33
Over imago en identiteit met cases over KLM, ANWB, NS, Alcoa, KPN, Albert Heijn, Robeco, Content Beheer, Ebbinge & Company.
In de jaren zeventig raakten markten verzadigd en kwamen veel bedrijven in moeilijkheden door slecht management, dat onvoldoende had ingespeeld op de ontwikkelingen en er veelal ook geen adequaat antwoord op had. In voorgaande jaren had men zich nauwelijks om de eigen identiteit bekommerd.
Zaken als winstmaximalisatie hadden een veel hogere prioriteit. Het is ook in die jaren dat bedrijven, overheden en instellingen begonnen in te zien dat een positief image voorwaarde was voor succes en continuïteit.
Ed Blauw, bekend deskundige op het terrein van Corporale Identity en Corporate Image, behandelt in zijn boek de complexiteit van de beeldvorming. Hij gaat er daarbij vanuit dat invloeden van buiten in hoge mate bepalend kunnen zijn voor het image van de organisatie en dat de marge waarbinnen het management van ondernemingen de beeldvorming kan sturen, steeds kleiner wordt en dus een steeds grotere stuurmanskunst vereist. De auteur geeft aan welke instrumenten ter beschikking staan om aan de gewenste beeldvorming inhoud te geven, en welke hun interactie is.
Het Corporate Image is een boeiend en instructief `leesboek' geworden, toegankelijk voor een ieder die belang stelt in het complexe vraagstuk van de beeldvorming. Tijdloos en nog steeds van toepassing.
Door veel problemen bij DHL ben ik genoodzaakt te verzenden met Postnl
KIJK OOK NAAR MIJN ANDERE AANBOD IN BOEKEN.
Advertentienummer: m2165434199
Populaire zoektermen
marketing@questjunior.nlbasisboek online marketingsamengevat economie havoalgemene economie en bedrijfsomgevinggrondslagen van de marketing in Boekenhandboek organisatie en managementprincipes van marketing 7e editiefinancieel management en financieringsamengevat economie vwopincode economieprincipes van marketing 8e editiepraktische economiebasisboek facility management 3e drukexamenbundel economie havoed van der elsken posteropel corsa 2008 in Opelkuifje album in Stripboekenhelena rubinstein in Cosmetica en Make-uphonda mb cilinder in Brommeronderdelen, Algemeentuinvazen in Antiek en Kunst