Marjolein Visser - Basisboek online marketingBieden
Mirjam Broekhoff - Marktonderzoek
Bieden
Ophalen of Verzenden
Afhaalpunt voor € 3,99 of thuis voor € 3,95
Thuisbezorgd voor € 4,25
100sinds 11 mei. '24, 15:13
Kenmerken
ConditieZo goed als nieuw
OnderwerpManagement
Jaar (oorspr.)2015
AuteurMirjam Broekhoff; Roelof Kooiker; Harm Stumpel
Beschrijving
Kijk ook mijn andere schoolboek advertenties
Taal: Nederlands; Vlaams
Aantal pagina's: 462
Marktonderzoek
Marktonderzoek is het complete basisboek voor studenten die werken aan een marktonderzoek. Dit boek leert je hoe je zelf een marktonderzoek kunt doen en welke methoden van dataonderzoek en data-analyse je kunt toepassen.
Waarom kiezen voor Marktonderzoek?
• compleet basisboek over marktonderzoek;
• bevat veel praktische tips en aanwijzingen;
• veel extra studie- en oefenmateriaal online.
In Marktonderzoek staat het onderzoeksproces centraal. De relatie tussen opdrachtgever en onderzoeksbureau komt uitgebreid aan bod en er is veel aandacht voor de plaats die het marketingonderzoek inneemt binnen het totale vakgebied. Het boek leert je achtereenvolgens hoe je een onderzoeksplan maakt en hoe je zelf een onderzoek uitvoert. Je krijgt een gedegen uitleg van de relevante marktonderzoektheorie, maar ook praktische tips voor het maken van een vragenlijst en een rapport. Dit maakt het boek heel toegankelijk.
Deze negende editie is geheel geactualiseerd...
Taal: Nederlands; Vlaams
Aantal pagina's: 462
Marktonderzoek
Marktonderzoek is het complete basisboek voor studenten die werken aan een marktonderzoek. Dit boek leert je hoe je zelf een marktonderzoek kunt doen en welke methoden van dataonderzoek en data-analyse je kunt toepassen.
Waarom kiezen voor Marktonderzoek?
• compleet basisboek over marktonderzoek;
• bevat veel praktische tips en aanwijzingen;
• veel extra studie- en oefenmateriaal online.
In Marktonderzoek staat het onderzoeksproces centraal. De relatie tussen opdrachtgever en onderzoeksbureau komt uitgebreid aan bod en er is veel aandacht voor de plaats die het marketingonderzoek inneemt binnen het totale vakgebied. Het boek leert je achtereenvolgens hoe je een onderzoeksplan maakt en hoe je zelf een onderzoek uitvoert. Je krijgt een gedegen uitleg van de relevante marktonderzoektheorie, maar ook praktische tips voor het maken van een vragenlijst en een rapport. Dit maakt het boek heel toegankelijk.
Deze negende editie is geheel geactualiseerd...
Advertentienummer: m2114015501
Populaire zoektermen
marketing@questjunior.nlbasisboek online marketingmarktonderzoek mirjam broekhoffsamengevat economie havoalgemene economie en bedrijfsomgevinggrondslagen van de marketing in Boekenhandboek organisatie en managementprincipes van marketing 7e editiefinancieel management en financieringsamengevat economie vwopincode economiepraktische economieprincipes van marketing 8e editiebasisboek facility management 3e drukexamenbundel economie havokeulse potten in Keramiek en Aardewerkcb 1000 rde wetten van de winnaarsdames grid in Motorkledinglouis vuitton vintage in Damestassen