Het verboden boek 9789046707265 Ewoud Kieft€ 12,45
Verwaarloosde organisaties 9789013123333 Joost Kampen
€ 43,00
Verzenden
10sinds 14 apr. '25, 07:55
Kenmerken
AuteurJoost Kampen
ConditieZo goed als nieuw
Productnummer (ISBN)9789013123333
Jaar (oorspr.)2014
Beschrijving
BoekenBalie maakt van tweedehands jouw eerste keuze. Met een Trustscore van 4,8 (excellent) en 30 dagen retour garantie maken we dat iedere dag waar.
Titel: Verwaarloosde organisaties
Auteur: Joost Kampen
ISBN: 9789013123333
Conditie: Als nieuw
De 'verwaarloosde organisatie' is een nieuw concept dat managers en adviseurs helpt om de weerbarstige werkelijkheid in organisaties beter te begrijpen. Winnaar van de Ooa Boek van het Jaar prijs!Als je deel uitmaakt van een organisatie, raak je sluipenderwijs gewend aan 'hoe de dingen hier gaan'. Alles wordt gaandeweg normaal, zelfs wat ongewoon of onhandig is. Pogingen om die zaken aan te pakken mislukken vaak, medewerkers raken vervreemd van hun werk en van elkaar en voor je het weet heb je een verwaarloosde organisatie: een organisatie waar het langdurig ontbreekt aan sturing en begeleiding.Verwaarlozing van organisaties kom vaker voor dan we denken, ondanks dat het woord niet voorkomt in de organisatiekunde. Sioo-docent Joost Kampen onderzocht de oorzaken van het vastlopen van deze organisaties en introduceert een specifieke veranderaanpak voor dit type organisaties.Het boek geeft antwoord op vragen als:* Wat zijn de kenmerken van een verwaarloosde organisatie?* Hoe kan een diagnose gesteld * Hoe ziet de veranderaanpak eruit?* Hoe overleef je een verwaarloosde organisatie als directeur of manager?* Wat zijn de valkuilen en tips voor de organisatieadviseur die aan het werk gaat in een verwaarloosde organisatie?Verwaarloosde organisaties is een must have voor alle organisatieprofessionals die te maken kunnen krijgen met het verschijnsel verwaarloosde organisatie: bestuurders, directeuren, managers, P&O-adviseurs, OR-leden, extern en interne adviseurs en interim-managers.
Titel: Verwaarloosde organisaties
Auteur: Joost Kampen
ISBN: 9789013123333
Conditie: Als nieuw
De 'verwaarloosde organisatie' is een nieuw concept dat managers en adviseurs helpt om de weerbarstige werkelijkheid in organisaties beter te begrijpen. Winnaar van de Ooa Boek van het Jaar prijs!Als je deel uitmaakt van een organisatie, raak je sluipenderwijs gewend aan 'hoe de dingen hier gaan'. Alles wordt gaandeweg normaal, zelfs wat ongewoon of onhandig is. Pogingen om die zaken aan te pakken mislukken vaak, medewerkers raken vervreemd van hun werk en van elkaar en voor je het weet heb je een verwaarloosde organisatie: een organisatie waar het langdurig ontbreekt aan sturing en begeleiding.Verwaarlozing van organisaties kom vaker voor dan we denken, ondanks dat het woord niet voorkomt in de organisatiekunde. Sioo-docent Joost Kampen onderzocht de oorzaken van het vastlopen van deze organisaties en introduceert een specifieke veranderaanpak voor dit type organisaties.Het boek geeft antwoord op vragen als:* Wat zijn de kenmerken van een verwaarloosde organisatie?* Hoe kan een diagnose gesteld * Hoe ziet de veranderaanpak eruit?* Hoe overleef je een verwaarloosde organisatie als directeur of manager?* Wat zijn de valkuilen en tips voor de organisatieadviseur die aan het werk gaat in een verwaarloosde organisatie?Verwaarloosde organisaties is een must have voor alle organisatieprofessionals die te maken kunnen krijgen met het verschijnsel verwaarloosde organisatie: bestuurders, directeuren, managers, P&O-adviseurs, OR-leden, extern en interne adviseurs en interim-managers.
Waarom je bij BoekenBalie moet zijn voor al je tweedehands boeken:
- Bestel je voor 15:00 uur? Dan vliegt het dezelfde dag nog jouw kant op!
- Meer dan 400.000 tweedehands boeken om uit te kiezen
- We checken alle boeken eigenhandig
- Vanaf 40 euro of bij 4 boeken is de verzending op onze rekening
- 30 dagen retourgarantie
Website
boekenbalie.nlAdvertentienummer: a1512755800
Populaire zoektermen
marketing@questjunior.nlbasisboek online marketingsamengevat economie havoalgemene economie en bedrijfsomgevinggrondslagen van de marketing in Boekenhandboek organisatie en managementprincipes van marketing 7e editiefinancieel management en financieringsamengevat economie vwopincode economieprincipes van marketing 8e editiepraktische economieboek joost prinsenbasisboek facility management 3e drukmarquant radiokast 150 breedvijverlamp onderwatergeschiedenis van amsterdam boekheemskerk sjoelbak hs 40plint schaarmotorblok fostiwand koffiemolen in Keukenbenodigdhedengilera runner stuurssd pata