VERKADE ALBUM ZOMER 9789021531830 Jac.P. Thijsse€ 32,30
De marketing van idealen 9789082049206 Hans Geels
€ 19,50
Verzenden
00sinds 14 apr. '25, 07:54
Kenmerken
AuteurHans Geels
ConditieZo goed als nieuw
Productnummer (ISBN)9789082049206
Jaar (oorspr.)2013
Beschrijving
BoekenBalie maakt van tweedehands jouw eerste keuze. Met een Trustscore van 4,8 (excellent) en 30 dagen retour garantie maken we dat iedere dag waar.
Titel: De marketing van idealen
Auteur: Hans Geels
ISBN: 9789082049206
Conditie: Als nieuw
Over de marketing van producten en diensten is inmiddels al veel geschreven. Dat geldt niet voor de marketing van goede doelen, waarbij 'het goede gevoel' of 'de beleving' centraal staat. Hans Geels en Ineke van der Ouderaa hebben De Marketing van Idealen, 22 inzichten uit de praktijk geschreven omdat zij de overtuiging delen dat veranderingen en uitdagingen, die zich voor de goededoelenorganisaties en non-profits aandienen, vragen om (meer) marketing oriëntatie en -mentaliteit. De wedstrijd kan niet meer gewonnen worden met het alleen inzetten van fondsenwervende technieken en met zendergeoriënteerde boodschappen. Juist bij de marketing van idealen gaat het om maximale verbinding van binnen en buiten. Om de wisselwerking tussen de essentie, de overtuiging, de passie en de visie van het goede doel en de mensen die hiervoor warmlopen en erdoor geïnspireerd worden. Die wisselwerking vormt de basis van het merk. Hoe betekenisvoller en sympathieker, hoe sterker ook het merk. En hoe sterker het merk, hoe sterker de positie en wervingskracht van de organisatie. Hans Geels en Ineke van der Ouderaa hebben allebei jarenlange ervaring met en bij goede doelen en non-profits. De primaire doelgroep van dit boek is toezichthouders, bestuurders en medewerkers van goededoelenorganisaties en non-profits. Maar het is ook heel leerzaam en bruikbaar voor adviseurs/dienstverleners van dit type organisaties.De Marketing van Idealen wordt warm aanbevolen door gerespecteerde mensen uit de goededoelenwereld en non-profit wereld, als bijvoorbeeld Ed Nijpels, Marc van den Tweel, Paul Beerkens, Joop Daalmeijer en Fons van Rooij.
Titel: De marketing van idealen
Auteur: Hans Geels
ISBN: 9789082049206
Conditie: Als nieuw
Over de marketing van producten en diensten is inmiddels al veel geschreven. Dat geldt niet voor de marketing van goede doelen, waarbij 'het goede gevoel' of 'de beleving' centraal staat. Hans Geels en Ineke van der Ouderaa hebben De Marketing van Idealen, 22 inzichten uit de praktijk geschreven omdat zij de overtuiging delen dat veranderingen en uitdagingen, die zich voor de goededoelenorganisaties en non-profits aandienen, vragen om (meer) marketing oriëntatie en -mentaliteit. De wedstrijd kan niet meer gewonnen worden met het alleen inzetten van fondsenwervende technieken en met zendergeoriënteerde boodschappen. Juist bij de marketing van idealen gaat het om maximale verbinding van binnen en buiten. Om de wisselwerking tussen de essentie, de overtuiging, de passie en de visie van het goede doel en de mensen die hiervoor warmlopen en erdoor geïnspireerd worden. Die wisselwerking vormt de basis van het merk. Hoe betekenisvoller en sympathieker, hoe sterker ook het merk. En hoe sterker het merk, hoe sterker de positie en wervingskracht van de organisatie. Hans Geels en Ineke van der Ouderaa hebben allebei jarenlange ervaring met en bij goede doelen en non-profits. De primaire doelgroep van dit boek is toezichthouders, bestuurders en medewerkers van goededoelenorganisaties en non-profits. Maar het is ook heel leerzaam en bruikbaar voor adviseurs/dienstverleners van dit type organisaties.De Marketing van Idealen wordt warm aanbevolen door gerespecteerde mensen uit de goededoelenwereld en non-profit wereld, als bijvoorbeeld Ed Nijpels, Marc van den Tweel, Paul Beerkens, Joop Daalmeijer en Fons van Rooij.
Waarom je bij BoekenBalie moet zijn voor al je tweedehands boeken:
- Bestel je voor 15:00 uur? Dan vliegt het dezelfde dag nog jouw kant op!
- Meer dan 400.000 tweedehands boeken om uit te kiezen
- We checken alle boeken eigenhandig
- Vanaf 40 euro of bij 4 boeken is de verzending op onze rekening
- 30 dagen retourgarantie
Website
boekenbalie.nlAdvertentienummer: a1512754405
Populaire zoektermen
marketing@questjunior.nlbasisboek online marketinggrondslagen van de marketing in Boekenprincipes van marketing 7e editieprincipes van marketing 8e editieinleiding tot de marketing druk 5marketing de essentiegrondslagen van de marketing 9e drukhans kortewegmarketing kernstofmarketing essentie in Boekenprincipes van marketingboeken marketing en communicatiehans peter roelbullbar scaniaescada vintagecan am max 800ps4 move in Playstation console-accessoireswmf in Antiek en Kunstfreek en gerdienkikker potjeroodbaard pandorathinkpad t470soverige merken in Beren