Het verboden boek 9789046707265 Ewoud Kieft€ 12,45
Key Accountmanagement - 2de editie 9789492196156
€ 34,20
Verzenden
10sinds 17 jan. '25, 15:32
Kenmerken
AuteurMarian Dingena
ConditieZo goed als nieuw
Productnummer (ISBN)9789492196156
Jaar (oorspr.)2016
Beschrijving
BoekenBalie maakt van tweedehands jouw eerste keuze. Met een Trustscore van 4,8 (excellent) en 30 dagen retour garantie maken we dat iedere dag waar.
Titel: Key Accountmanagement - 2de editie
Auteur: Marian Dingena
ISBN: 9789492196156
Conditie: Als nieuw
Haal alles uit je belangrijkste klantrelatiesKey-account management 2e editieDe bestseller Key-account management is geheel herzien. Het laat op praktische wijze zien hoe je kunt werken aan het opbouwen, ontwikkelen en actief beheren van je belangrijkste klantrelaties.In dit boek worden de laatste ontwikkelingen en trends beschreven. Het geeft antwoord op vragen als hoe selecteer je key-accounts, hoe ontwikkel je key-relaties, hoe maak je realistische plannen en hoe organiseer je key-account management binnen je bedrijf? Ook in deze editie weer praktische tools als de werkbladen en diverse organisatiemodellen. Naast actuele cases en best practices zijn per hoofdstuk een leerdoelstelling en discussievragen toegevoegd, hetgeen deze editie ook bijzonder geschikt maakt voor toepassing binnen hoger (sales) onderwijs.
Titel: Key Accountmanagement - 2de editie
Auteur: Marian Dingena
ISBN: 9789492196156
Conditie: Als nieuw
Haal alles uit je belangrijkste klantrelatiesKey-account management 2e editieDe bestseller Key-account management is geheel herzien. Het laat op praktische wijze zien hoe je kunt werken aan het opbouwen, ontwikkelen en actief beheren van je belangrijkste klantrelaties.In dit boek worden de laatste ontwikkelingen en trends beschreven. Het geeft antwoord op vragen als hoe selecteer je key-accounts, hoe ontwikkel je key-relaties, hoe maak je realistische plannen en hoe organiseer je key-account management binnen je bedrijf? Ook in deze editie weer praktische tools als de werkbladen en diverse organisatiemodellen. Naast actuele cases en best practices zijn per hoofdstuk een leerdoelstelling en discussievragen toegevoegd, hetgeen deze editie ook bijzonder geschikt maakt voor toepassing binnen hoger (sales) onderwijs.
Waarom je bij BoekenBalie moet zijn voor al je tweedehands boeken:
- Bestel je voor 15:00 uur? Dan vliegt het dezelfde dag nog jouw kant op!
- Meer dan 400.000 tweedehands boeken om uit te kiezen
- We checken alle boeken eigenhandig
- Vanaf 40 euro of bij 4 boeken is de verzending op onze rekening
- 30 dagen retourgarantie
Website
boekenbalie.nlAdvertentienummer: a1509892224
Populaire zoektermen
principes van marketing 7e editieprincipes van marketing 8e editiebinas 6e editie in Schoolboekenmarketing@questjunior.nlbasisboek online marketingsamengevat economie havobosatlas 54e editie in Atlassen en Landkaartenalgemene economie en bedrijfsomgevinggrondslagen van de marketing in Boekenhandboek organisatie en managementbosatlas 53e editiefinancieel management en financieringsamengevat economie vwomarketing de essentie 13e editiehondje in Transportwagenscube 22 inchtele2 verbindingssetinbouw koelkast 85 cm hoogbig bag 2m3brandstofmeter autosupreme baloude etiketten in Curiosa en Brocantehouten bal in Antiek en Kunstbrimnes nachtkastjes