Lttle Book Of Big Penises 9783836532150 Dian Hanson€ 17,00
De beer is los 9789063052669 H. Hoetink
€ 13,65
Verzenden
00sinds 1 jan. '25, 09:02
Kenmerken
AuteurH. Hoetink
ConditieGelezen
Productnummer (ISBN)9789063052669
Jaar (oorspr.)2006
Beschrijving
BoekenBalie maakt van tweedehands jouw eerste keuze. Met een Trustscore van 4,8 (excellent) en 30 dagen retour garantie maken we dat iedere dag waar.
Titel: De beer is los
Auteur: H. Hoetink
ISBN: 9789063052669
Conditie: Beetje gebruikt
De beer is los is een compleet lees- en werkboek voor iedereen die ge eresseerd is in persoonlijke groei. Elk mens beschikt over onvermoede mogelijkheden. Welk verlangen, welke on-vrede of welke nieuwsgierigheid zetten jou aan tot verandering? Aan de hand van een persoonlijkheidstypologie houden de auteurs je een spiegel voor. Ben je een Voelerdenker, Voelerdoener of Denkerdoener? Je leert bepaalde patronen herkennen in je gedrag, gevoel of gedachten die je beperken. Dit boek bevat een praktische strategie om deze patronen los te laten en je persoonlijke doel te bereiken.
Dan is de beer los!
Dit boek bevat drie delen:
Deel 1: Persoonlijk doel, beschrijft de ontdekkingstocht naar je persoonlijk doel.
Deel 2: In Doorbraak krijg je inzicht in je emoties, je denk-patronen en je gedrag.
Deel 3: In Nieuw perspectief leer je om dichter bij je essentie te komen en te blijven.
Hugo Hoetink, Judith Meiling en Angela Weesie hebben een achtergrond in de sociale wetenschappen en zijn werkzaam als senior trainer-consultant bij Horizon Training & Development. Hun aanpak is gebaseerd op meer dan twintig jaar praktijkervaring. De beer is los - Strategie voor persoonlijke groei is hun eerste boek.
Titel: De beer is los
Auteur: H. Hoetink
ISBN: 9789063052669
Conditie: Beetje gebruikt
De beer is los is een compleet lees- en werkboek voor iedereen die ge eresseerd is in persoonlijke groei. Elk mens beschikt over onvermoede mogelijkheden. Welk verlangen, welke on-vrede of welke nieuwsgierigheid zetten jou aan tot verandering? Aan de hand van een persoonlijkheidstypologie houden de auteurs je een spiegel voor. Ben je een Voelerdenker, Voelerdoener of Denkerdoener? Je leert bepaalde patronen herkennen in je gedrag, gevoel of gedachten die je beperken. Dit boek bevat een praktische strategie om deze patronen los te laten en je persoonlijke doel te bereiken.
Dan is de beer los!
Dit boek bevat drie delen:
Deel 1: Persoonlijk doel, beschrijft de ontdekkingstocht naar je persoonlijk doel.
Deel 2: In Doorbraak krijg je inzicht in je emoties, je denk-patronen en je gedrag.
Deel 3: In Nieuw perspectief leer je om dichter bij je essentie te komen en te blijven.
Hugo Hoetink, Judith Meiling en Angela Weesie hebben een achtergrond in de sociale wetenschappen en zijn werkzaam als senior trainer-consultant bij Horizon Training & Development. Hun aanpak is gebaseerd op meer dan twintig jaar praktijkervaring. De beer is los - Strategie voor persoonlijke groei is hun eerste boek.
Waarom je bij BoekenBalie moet zijn voor al je tweedehands boeken:
- Bestel je voor 15:00 uur? Dan vliegt het dezelfde dag nog jouw kant op!
- Meer dan 400.000 tweedehands boeken om uit te kiezen
- We checken alle boeken eigenhandig
- Vanaf 40 euro of bij 4 boeken is de verzending op onze rekening
- 30 dagen retourgarantie
Website
boekenbalie.nlAdvertentienummer: a1509352554
Populaire zoektermen
marketing@questjunior.nlbasisboek online marketingsamengevat economie havoalgemene economie en bedrijfsomgevinggrondslagen van de marketing in Boekenhandboek organisatie en managementprincipes van marketing 7e editiefinancieel management en financieringsamengevat economie vwowelterusten kleine beerpincode economiebruintje beer in Boekenprincipes van marketing 8e editiepraktische economiebasisboek facility management 3e drukgestrande verstappertjeshummel merktekensstudio zoetermeerknuffel regenboogpatta x nike 44 in Schoenen