Bereik én behoud je ideale gewicht! 9789078211006 S. Bakker€ 2,80
LEIDERSCHAP IN KWALITEITSMANAGEMENT 9789054870661 T. Wentink
€ 7,75
Verzenden
Verzenden voor € 3,15
00sinds 4 sep. '24, 16:08
Kenmerken
AuteurT. Wentink
ConditieGelezen
Productnummer (ISBN)9789054870661
Jaar (oorspr.)1994
Beschrijving
BoekenBalie maakt van tweedehands jouw eerste keuze. Met een Trustscore van 4,8 (excellent) en 30 dagen retour garantie maken we dat iedere dag waar.
Titel: LEIDERSCHAP IN KWALITEITSMANAGEMENT
Auteur: T. Wentink
ISBN: 9789054870661
Conditie: Echt gebruikt
In deze beide boeken staat het management van produktiviteit en kwaliteit in dienstverlenende organisaties centraal. Produktiviteit en kwaliteit vormen twee met elkaar verbonden aspecten van de 'performance' of het prestatieniveau van een organisatie. Excercities in de literatuur en in onderzoek van de praktijk van kwaliteitszorg leveren een leidraad op voor het management van met name kleine en middelgrote organisaties in de dienstverlening om verbeteringen aan te pakken. Er wordt informatie aangereikt voor managers, maar ook voor hun medewerkers, om een basis te leggen voor succesvolle programma's. Het accent ligt op het praktische gebruik van gecodificeerde wetenschappelijke kennis op het gebied van produktiviteit en kwaliteit in en van organisaties. De intentie van de auteur is om managers en medewerkers op weg te helpen bij het ontwikkelen van methoden om tot een betere prestatie in hun organisatie te komen. Het is een hulpmiddel voor het vinden van antwoorden op de vragen die telkens in de praktijk van alledag worden gesteld, zoals vragen ten aanzien van hoe de abstracte idee van kwaliteit in de dienstverlening kan worden geoperationaliseerd, welke instrumenten kunnen worden gebruikt om informatie over kwaliteit van produkten en processen te verkrijgen, welke randvoorwaarden voor succesvolle invoering van programma's aandacht eisen en welke factoren uiteindelijk kritisch zijn voor het succes ervan. Verbetering van produktiviteit en kwaliteit vraagt om kennis en inzicht. Er is veel wetenschappelijke en praktijkkennis voorhanden die ingezet kan worden om de verbetering van produktiviteit en kwaliteit in de eigen organisatie aan te pakken. Managers met hun medewerkers kunnen zelf aan de slag gaan om gezamelijk produktiviteit en kwaliteit te verbeteren, De indeling van het boek is daarop afgestemd. Er worden vragen, oefeningen, discussiethema's en een plan voor zelfanalyse aangereikt, die als een leidraad voor het organiseren en invullen van kwaliteitsmanagement in de eigen organisatie kunnen worden beschouwd.
Titel: LEIDERSCHAP IN KWALITEITSMANAGEMENT
Auteur: T. Wentink
ISBN: 9789054870661
Conditie: Echt gebruikt
In deze beide boeken staat het management van produktiviteit en kwaliteit in dienstverlenende organisaties centraal. Produktiviteit en kwaliteit vormen twee met elkaar verbonden aspecten van de 'performance' of het prestatieniveau van een organisatie. Excercities in de literatuur en in onderzoek van de praktijk van kwaliteitszorg leveren een leidraad op voor het management van met name kleine en middelgrote organisaties in de dienstverlening om verbeteringen aan te pakken. Er wordt informatie aangereikt voor managers, maar ook voor hun medewerkers, om een basis te leggen voor succesvolle programma's. Het accent ligt op het praktische gebruik van gecodificeerde wetenschappelijke kennis op het gebied van produktiviteit en kwaliteit in en van organisaties. De intentie van de auteur is om managers en medewerkers op weg te helpen bij het ontwikkelen van methoden om tot een betere prestatie in hun organisatie te komen. Het is een hulpmiddel voor het vinden van antwoorden op de vragen die telkens in de praktijk van alledag worden gesteld, zoals vragen ten aanzien van hoe de abstracte idee van kwaliteit in de dienstverlening kan worden geoperationaliseerd, welke instrumenten kunnen worden gebruikt om informatie over kwaliteit van produkten en processen te verkrijgen, welke randvoorwaarden voor succesvolle invoering van programma's aandacht eisen en welke factoren uiteindelijk kritisch zijn voor het succes ervan. Verbetering van produktiviteit en kwaliteit vraagt om kennis en inzicht. Er is veel wetenschappelijke en praktijkkennis voorhanden die ingezet kan worden om de verbetering van produktiviteit en kwaliteit in de eigen organisatie aan te pakken. Managers met hun medewerkers kunnen zelf aan de slag gaan om gezamelijk produktiviteit en kwaliteit te verbeteren, De indeling van het boek is daarop afgestemd. Er worden vragen, oefeningen, discussiethema's en een plan voor zelfanalyse aangereikt, die als een leidraad voor het organiseren en invullen van kwaliteitsmanagement in de eigen organisatie kunnen worden beschouwd.
Waarom je bij BoekenBalie moet zijn voor al je tweedehands boeken:
- Bestel je voor 15:00 uur? Dan vliegt het dezelfde dag nog jouw kant op!
- Meer dan 400.000 tweedehands boeken om uit te kiezen
- We checken alle boeken eigenhandig
- Vanaf 40 euro of bij 4 boeken is de verzending op onze rekening
- 30 dagen retourgarantie
Website
boekenbalie.nlAdvertentienummer: a1505184432
Populaire zoektermen
marketing@questjunior.nlbasisboek online marketingkwaliteitsmanagement in de praktijksamengevat economie havoalgemene economie en bedrijfsomgevinggrondslagen van de marketing in Boekenhandboek organisatie en managementprincipes van marketing 7e editiefinancieel management en financieringsamengevat economie vwopincode economieprincipes van marketing 8e editiepraktische economiebasisboek facility management 3e drukexamenbundel economie havopumps maat 42 in Schoenenlego 70734lego guggenheim in Duplo en Legothe cats third lifegoldina in Verzamelen