Toyota Prius 1.8 Full Hybrid 136PK 2009 YOUNG TIMER
Gereserveerd
Bouwjaar
2009
KM stand
209.597 km
Brandstof
Hybride Elektrisch/Benzine
Type hybride
Volledig hybride
Actieradius
-
3095sinds 1 feb. '25, 10:52
Merk & Model, uitvoering
Toyota Prius, 1.8 Full Hybrid 136PK Aut
Bouwjaar
2009
KM stand
209.597 km
Brandstof
Hybride Elektrisch/Benzine
Transmissie
Automaat 6 versnellingen
Vermogen
99 pk
Type hybride
Volledig hybride
APK tot
25 oktober 2025
Wegenbelasting
€ 65,33 per maand
Motorinhoud
1.8 liter
Merk & Model
Toyota Prius
Uitvoering
1.8 Full Hybrid 136PK Aut
KM stand
209.597 km
Brandstof
Hybride Elektrisch/Benzine
Bouwjaar
2009
Carrosserie
Sedan
Transmissie
Automaat 6 versnellingen
Kenteken
29-JPX-9
Aantal deuren
5
Aantal stoelen
5
Bekleding
Alcantara
Kleur
Zilver of Grijs
Interieur
Grijs
Aandrijving
Voorwiel
Remmen voor
Schijfrem
Remmen achter
Schijfrem
Motorinhoud
1.8 liter
Aantal cilinders
4
Vermogen
99 pk
Koppel
142 nm / 4.400 tpm
Topsnelheid
180 km/h
Turbo
Ja
Acceleratie 0-100
10.40 sec
Brandstof
Hybride Elektrisch/Benzine
Type hybride
Volledig hybride
Verbruik
25.0 km/l
CO2-uitstoot
92 g/km
Energielabel
A
APK tot
25 oktober 2025
Aantal eigenaren tot en met nu
4
Eigenaar sinds
24 juli 2024
Type laatste eigenaar
particulier
Datum registratie Nederland
29 juli 2009
Nieuwprijs vanaf
€ 31.880,00
Onderhoud
Dealer onderhouden
Lengte
4.46 m
Breedte
1.74 m
Hoogte
1.48 m
Wielbasis
2.70 m
Tankinhoud
45 liter
Leeg gewicht
1.345 kg
Max. toelaatbaar gewicht
1.805 kg
Wegenbelasting
€ 65,33 per maand
Reparaties en onderhoud
€ 72,43 per maand
Banden
€ 22,23 per maand
Brandstof verbruik / maand
€ 105,30 per maand
Kosten p/m
€ 265,29
Per kilometer
€ 0,21
Per jaar
€ 3.183,48
Beschrijving
Ik verkoop mijn toyota prius, heeft u interesse kunt u het beste mij whatsappen of smsen
Km-stand: 209.597 km
Opties:
Keyless entry, starten met knop, airco, suede stoelen, achterrij uit camera, spraak besturing van telefoon en audio, 2 sleutels
Reden van verkoop:
Ik heb deze auto afgelopen zomer gekocht met rond de 201.000 km op de teller. Ik heb er een kleine 8 a 9000 km mee gereden de afgelopen 6 maanden. Ik ben overgestapt naar een Prius plus 7-zitter ivm gezin. Vandaar dat ik deze auto verkoop.
Pluspunten
Het is een betrouwbare en fijne auto om mee te rijden vooral door de automaat en ook de dashboard hoe die gevormd is rondom de bestuurder. Je zit goed en auto rijd comfortabel. Verder is het altijd starten en rijden.
De auto heb ik goed gereinigd van binnen en buiten en ziet er verder netjes uit.
De auto is door de vorige eigenaren dealeronderhouden. In het serviceboekje gaat de onderhoudshistorie tot aan 188.000 km. Ikzelf wou nog een kleine beurt aan de auto geven (olie en filters) maar kwam er telkens niet aan toe ivm drukte. Dus het is de nieuwe koper aangeraden om de auto een beurtje te geven.
Gebreken;
Verder is het mij een aantal keer (iets van 6 of 7 keer) overkomen dat in de stad bij lage toeren de motor soort van hapert. Door de auto uit te doen en opnieuw starten ging dit weg, of door flink gas te geven. Ik heb toen op internet gezocht en mogelijke oplossingen zijn gasklephuis reinigen of egr pijpje reinigen van opgehoopte vuil. Het kan ook helpen om inlaatspruit stuk te reinigen. Dit zijn kleine ingrijpen en kun je zelf doen als je een beetje handig bent. (je hebt youtube videos hiervan)
Ik heb verder hier niks mee gedaan omdat het niet meer voorkwam. In de afgelopen maand is dit ook niet 1x keer gebeurt. Ook niet na het starten in de koude ochtend van de auto.
Rondom de auto zijn er wat krassen en een schaafplek aan de rechtervoorzijde - zie fotos. Verder geen schade.
Verbruik:
Op de snelweg haal je als je 100-110 km per uur rijd zowel zomer als winter 1 op 20 en soms op warme dagen zelfs 1 op 23-25 als je 90-100 km uur rijd. In de stad/korte stukjes reed ik rond 1 op 17 en in de winter is verbruik iets hoger. ik denk dan rond 1 op 15. (ik hou het eigenlijk niet bij).
Hybride/Elektrisch rijden?
Je hebt een EV knop op het dashboard, als de accu geladen is kun je bij lage snelheden (minder dan 35km) het knopje indrukken. Je kunt dan in de zomer bijna een km elektrisch rijden en in de winter iets minder. Verder laadt de dynamo tijdens het rijden en afremmen de accu. Hierdoor kan de auto automatisch zonder het ev knopje in te drukken overschakelen op hybride/elektrisch rijden ook bij snelheden van rond 70 km per uur. Vooral in de zomer gebeurt dit vaker.
Kortom een leuke auto voor een goede prijs vooral vanwege de lage km-stand voor een prius. de meeste hebben er 3 ton of meer op zitten voor deze prijs.
Prijs is vast.
Heeft u interesse of andere vragen kunt u mij altijd gerust appen of smsen. Bellen kan ook.
Km-stand: 209.597 km
Opties:
Keyless entry, starten met knop, airco, suede stoelen, achterrij uit camera, spraak besturing van telefoon en audio, 2 sleutels
Reden van verkoop:
Ik heb deze auto afgelopen zomer gekocht met rond de 201.000 km op de teller. Ik heb er een kleine 8 a 9000 km mee gereden de afgelopen 6 maanden. Ik ben overgestapt naar een Prius plus 7-zitter ivm gezin. Vandaar dat ik deze auto verkoop.
Pluspunten
Het is een betrouwbare en fijne auto om mee te rijden vooral door de automaat en ook de dashboard hoe die gevormd is rondom de bestuurder. Je zit goed en auto rijd comfortabel. Verder is het altijd starten en rijden.
De auto heb ik goed gereinigd van binnen en buiten en ziet er verder netjes uit.
De auto is door de vorige eigenaren dealeronderhouden. In het serviceboekje gaat de onderhoudshistorie tot aan 188.000 km. Ikzelf wou nog een kleine beurt aan de auto geven (olie en filters) maar kwam er telkens niet aan toe ivm drukte. Dus het is de nieuwe koper aangeraden om de auto een beurtje te geven.
Gebreken;
Verder is het mij een aantal keer (iets van 6 of 7 keer) overkomen dat in de stad bij lage toeren de motor soort van hapert. Door de auto uit te doen en opnieuw starten ging dit weg, of door flink gas te geven. Ik heb toen op internet gezocht en mogelijke oplossingen zijn gasklephuis reinigen of egr pijpje reinigen van opgehoopte vuil. Het kan ook helpen om inlaatspruit stuk te reinigen. Dit zijn kleine ingrijpen en kun je zelf doen als je een beetje handig bent. (je hebt youtube videos hiervan)
Ik heb verder hier niks mee gedaan omdat het niet meer voorkwam. In de afgelopen maand is dit ook niet 1x keer gebeurt. Ook niet na het starten in de koude ochtend van de auto.
Rondom de auto zijn er wat krassen en een schaafplek aan de rechtervoorzijde - zie fotos. Verder geen schade.
Verbruik:
Op de snelweg haal je als je 100-110 km per uur rijd zowel zomer als winter 1 op 20 en soms op warme dagen zelfs 1 op 23-25 als je 90-100 km uur rijd. In de stad/korte stukjes reed ik rond 1 op 17 en in de winter is verbruik iets hoger. ik denk dan rond 1 op 15. (ik hou het eigenlijk niet bij).
Hybride/Elektrisch rijden?
Je hebt een EV knop op het dashboard, als de accu geladen is kun je bij lage snelheden (minder dan 35km) het knopje indrukken. Je kunt dan in de zomer bijna een km elektrisch rijden en in de winter iets minder. Verder laadt de dynamo tijdens het rijden en afremmen de accu. Hierdoor kan de auto automatisch zonder het ev knopje in te drukken overschakelen op hybride/elektrisch rijden ook bij snelheden van rond 70 km per uur. Vooral in de zomer gebeurt dit vaker.
Kortom een leuke auto voor een goede prijs vooral vanwege de lage km-stand voor een prius. de meeste hebben er 3 ton of meer op zitten voor deze prijs.
Prijs is vast.
Heeft u interesse of andere vragen kunt u mij altijd gerust appen of smsen. Bellen kan ook.
Advertentienummer: m2230010058
Kopen zonder zorgen?
Aankoopkeuring vanaf €179. Boek via Marktplaats en krijg 10% korting
Meer informatiePopulaire zoektermen
toyota priustoyota yaris hybridtoyota aygotoyota yaristoyota auris hybridtoyota mr2toyota rav4toyota supratoyota starlettoyota hiluxtoyota celicatoyota corollatoyota hybridtoyota prius wagoneasywalker buggyuitlaatbuis 50mmcirculatiepomp 12vhaakaa kolfpaco rabanne sample in Parfumopa fiets in Herenfietsenpioneer 777lepeltjes doos in Bestektopkoffer in Yamahaguinea in Militaria, Algemeen