Saab 9-5NG Brembo Klauwen 355mm€ 700,00
Saab 9-3 Aero Cabrio 275pk
€ 5.000,-
Bouwjaar
2000
KM stand
413.000 km
Brandstof
Benzine
Transmissie
Handgeschakeld
Carrosserie
Cabriolet
162336sinds 19 sep. '24, 14:02
Wil je precies weten waar je instapt?
Vanaf €149 doet Occasionkeuring Nederland een complete auto-inspectie.
Merk & Model, uitvoering
Saab 9-3, 9-3
Bouwjaar
2000
KM stand
413.000 km
Brandstof
Benzine
Transmissie
Handgeschakeld
Motorinhoud
2.0 liter
APK tot
24 april 2025
Wegenbelasting
€ 73,33 per maand
Merk & Model
Saab 9-3
Uitvoering
9-3
KM stand
413.000 km
Brandstof
Benzine
Bouwjaar
2000
Carrosserie
Cabriolet
Transmissie
Handgeschakeld
Kenteken
43-LXJ-5
Aantal stoelen
4
Bekleding
Leder
Kleur
Zilver of Grijs
Interieur
Zwart
Aandrijving
Voorwiel
Motorinhoud
2.0 liter
Aantal cilinders
4
Brandstof
Benzine
CO2-uitstoot
216 g/km
APK tot
24 april 2025
Aantal eigenaren tot en met nu
8
Eigenaar sinds
10 augustus 2021
Type laatste eigenaar
particulier
Datum registratie Nederland
26 juli 2010
Import auto
Ja
Nieuwprijs vanaf
€ 51.222,00
Onderhoud
Onderhoudsboekje
Leeg gewicht
1.450 kg
Max. toelaatbaar gewicht
1.840 kg
Gewicht aanhanger geremd
1.600 kg
Gewicht aanhanger ongeremd
750 kg
Wegenbelasting
€ 73,33 per maand
Reparaties en onderhoud
€ 144,43 per maand
Banden
€ 42,80 per maand
Brandstof verbruik / maand
€ 252,72 per maand
Kosten p/m
€ 513,28
Per kilometer
€ 0,41
Per jaar
€ 6.159,36
Beschrijving
Bij deze bied ik mijn Saab 9-3 Aero cabrio uit 2000 aan.
Laat je niet afschrikken door de hoge kilometerstand. Zo'n kilometerstand kan alleen gehaald worden met goed onderhoud toch?
De auto heeft deelgenomen aan klokje rond (op youtube) waarna op kritiek van Joep alle punten zijn aangepakt!
De auto is in 2010 geïmporteerd uit Italië door Saab specialist de Linge. Toen is er gelijk een nieuw motorblok ingezet bij 130.000 kilometers. Er is voor duizenden euro's aan onderhoud aan verspijkerd.
Naast het onderhoud zijn er ook veel upgrades gedaan zoals:
- Do88 koelslangen
- Do88 intercooler
- Do88 radiateur
- Do88 openluchtfilter
- PU rubbers in het onderstel
- Maptun stuurhuisklem
- Eibach verlagingsveren
- 3 inch downpipe met verwijderbare cat
- 2.5 inch catback ferrita
- Koni instelbare dempers rondom
- RVS staalomvlochten remleidingen
- Viggen koppeling geplaatst bij ongeveer 380.000 km
- Verstevigde veerpootbrug voor
- Veerpootbrug achter geplaatst
- Remupgrade naar 308/300mm van de 9-5 Aero met redstuff blokken en EBC schijven
- Achteruitrijcamera
- Gechipt door DionHPT met vermogensuitdraai op 275pk en 380nm koppel waardoor dit een serieus snelle auto is.
- Ook zijn de aircopomp, waterpomp en dynamo vervangen voor een nieuw exemplaar.
Naast dit alles is de audio ook aangepakt. Er is een Helix versterker geplaatst met Hertz speakers en pioneer headunit met Carplay.
De Saab staat op 17 inch Alu 36 velgen met Michelin Alpin 6 winterbanden met ruim profiel
Zijn er dan ook minpunten hoor ik je denken? Ja, natuurlijk zijn er bij een auto van deze leeftijd gebreken en kun je wat krasjes verwachten. Zo zit er een deukje in het rechter achterspatbord en een kras op de achterklep. Het dak is niet meer super, deze is op den duur wel toe aan vernieuwing. Wel is hij recent schoongemaakt en opnieuw geïmpregneerd.
Waarom doe ik deze auto weg? Ik heb inmiddels mijn droom Saab weten te kopen en twee Saabs is net iets teveel van het goede...
Al met al een zeer uitgebreide Aero waar je nog jaren plezier van kunt hebben.
Laat je niet afschrikken door de hoge kilometerstand. Zo'n kilometerstand kan alleen gehaald worden met goed onderhoud toch?
De auto heeft deelgenomen aan klokje rond (op youtube) waarna op kritiek van Joep alle punten zijn aangepakt!
De auto is in 2010 geïmporteerd uit Italië door Saab specialist de Linge. Toen is er gelijk een nieuw motorblok ingezet bij 130.000 kilometers. Er is voor duizenden euro's aan onderhoud aan verspijkerd.
Naast het onderhoud zijn er ook veel upgrades gedaan zoals:
- Do88 koelslangen
- Do88 intercooler
- Do88 radiateur
- Do88 openluchtfilter
- PU rubbers in het onderstel
- Maptun stuurhuisklem
- Eibach verlagingsveren
- 3 inch downpipe met verwijderbare cat
- 2.5 inch catback ferrita
- Koni instelbare dempers rondom
- RVS staalomvlochten remleidingen
- Viggen koppeling geplaatst bij ongeveer 380.000 km
- Verstevigde veerpootbrug voor
- Veerpootbrug achter geplaatst
- Remupgrade naar 308/300mm van de 9-5 Aero met redstuff blokken en EBC schijven
- Achteruitrijcamera
- Gechipt door DionHPT met vermogensuitdraai op 275pk en 380nm koppel waardoor dit een serieus snelle auto is.
- Ook zijn de aircopomp, waterpomp en dynamo vervangen voor een nieuw exemplaar.
Naast dit alles is de audio ook aangepakt. Er is een Helix versterker geplaatst met Hertz speakers en pioneer headunit met Carplay.
De Saab staat op 17 inch Alu 36 velgen met Michelin Alpin 6 winterbanden met ruim profiel
Zijn er dan ook minpunten hoor ik je denken? Ja, natuurlijk zijn er bij een auto van deze leeftijd gebreken en kun je wat krasjes verwachten. Zo zit er een deukje in het rechter achterspatbord en een kras op de achterklep. Het dak is niet meer super, deze is op den duur wel toe aan vernieuwing. Wel is hij recent schoongemaakt en opnieuw geïmpregneerd.
Waarom doe ik deze auto weg? Ik heb inmiddels mijn droom Saab weten te kopen en twee Saabs is net iets teveel van het goede...
Al met al een zeer uitgebreide Aero waar je nog jaren plezier van kunt hebben.
Advertentienummer: m2159953559
Populaire zoektermen
saab cabriosaabsaab 93 cabriosaab 95 aerosaab 900 cabrioSaab saab 96saab cabrio aerosaab 900saab 900 turbo in Saabsaab 9.3 cabriosaab 9 3 aero in SaabSaab saab 900saab 93saab 9-3 aero in Saabsaab 96 in Saabseniorenbed gebruikt in Beddenslaapbank tilburgchevrolet express verlichtingpioneer tsaachterbank oldtimer