Lotus Impuls Isuzu€ 3.750,00
Suzuki SC Sc100 1.0 GX
€ 3.500,-
Bouwjaar
1980
KM stand
10.126 km
Brandstof
Benzine
Transmissie
Handgeschakeld
Carrosserie
Coupé
94972sinds 24 mar. '25, 17:57
Merk & Model, uitvoering
Suzuki SC, Sc100 1.0 GX
Bouwjaar
1980
KM stand
10.126 km
Brandstof
Benzine
Transmissie
Handgeschakeld 4 versnellingen
Motorinhoud
1.0 liter
Vermogen
50 pk
APK tot
17 mei 2025
Merk & Model
Suzuki SC
Uitvoering
Sc100 1.0 GX
KM stand
10.126 km
Brandstof
Benzine
Bouwjaar
1980
Carrosserie
Coupé
Transmissie
Handgeschakeld 4 versnellingen
Kenteken
NN-68-RV
Aantal deuren
2
Kleur
Rood
Aandrijving
Achterwiel
Remmen voor
Schijfrem
Remmen achter
Trommelrem
Motorinhoud
1.0 liter
Aantal cilinders
4
Vermogen
50 pk
Brandstof
Benzine
APK tot
17 mei 2025
Aantal eigenaren tot en met nu
2
Eigenaar sinds
29 januari 2025
Type laatste eigenaar
autobedrijf
Datum registratie Nederland
13 augustus 1980
Lengte
3.19 m
Breedte
1.39 m
Hoogte
1.19 m
Wielbasis
2.02 m
Leeg gewicht
642 kg
Beschrijving
Aantal deuren: 2
Transmissie: 4 versnellingen, Handgeschakeld
Kleur: Rood
Vermogen: 37 kW (50 PK)
Aantal cilinders: 4
Ledig gewicht: 642 kg
Emissieklasse: Euro 0
BTW/marge: BTW niet verrekenbaar voor ondernemers (margeregeling)
Motorrijtuigenbelasting: geen
Te koop
Bijzondere Suzuki Coupé
SC - Gx !
Klein compact autootje
Zeldzame verschijning
Loopt en rijdt keurig
Wegenbelastingvrij
Geldige apk
Vaste prijs
In Japan werd de Suzuki als pure Kei-car gelanceerd in 1977 met een 539 cc kleine, 30 pk leverende driecilinder tweetaktmotor. Bij ons arriveerde de SC100 in 1979 met een 970 cc viercilinder van bijna 50 pk. En het Nederlandse publiek reageerde best enthousiast. Nimag verkocht dik 3000 exemplaren van de SC100 in de drie jaar dat het autootje hier leverbaar was, en in Engeland werden er ruim 4500 van verkocht.
Met een lengte van 3.190 millimeter en een breedte van 1.395 millimeter is de kleine Suzuki maar iets langer en aanzienlijk smaller dan een Smart ForTwo – maar die heeft slechts twee zitplaatsen, de Suzuki heeft er vier. Nou ja, vier: om achterin te passen, moet je wel klein zijn en met behulp van een schoenlepel willen instappen. De praktische insteek is om de achterruit open te klappen en de achterbank te gebruiken als aanvulling op de bagageruimte die hij, à la 911, voorin biedt.
Lood in de bumper
Als je je toch aan achterkant staat, dan kun je ook op excursie naar de motorruimte, waar de motor boven de achteras hangt. (Suzuki moest ballast toevoegen in de voorbumper om de ten opzichte van de voor het thuisland bedoelde zwaardere 970 cc motor tegenwicht te bieden.) Ondanks de extra ballast aan de neus woog de Suzuki maar 648 kilo.
De Suzuki is een dapper autootje, dat rijdt als een skelter
Er zijn er maar bar weinig van over.
Inruil en financiering mogelijk!
Voertuigen worden niet gereserveerd pas op moment u ons belt dat u in uw vervoer richting ons toe komt
Voor meer info
Bellen of Whats-app +31629047002
Classic Cars Heerde
Eperweg 50A
8181EX Heerde
Tel: 0629047002
E-mail: info@classiccarsheerde.nl
Transmissie: 4 versnellingen, Handgeschakeld
Kleur: Rood
Vermogen: 37 kW (50 PK)
Aantal cilinders: 4
Ledig gewicht: 642 kg
Emissieklasse: Euro 0
BTW/marge: BTW niet verrekenbaar voor ondernemers (margeregeling)
Motorrijtuigenbelasting: geen
Te koop
Bijzondere Suzuki Coupé
SC - Gx !
Klein compact autootje
Zeldzame verschijning
Loopt en rijdt keurig
Wegenbelastingvrij
Geldige apk
Vaste prijs
In Japan werd de Suzuki als pure Kei-car gelanceerd in 1977 met een 539 cc kleine, 30 pk leverende driecilinder tweetaktmotor. Bij ons arriveerde de SC100 in 1979 met een 970 cc viercilinder van bijna 50 pk. En het Nederlandse publiek reageerde best enthousiast. Nimag verkocht dik 3000 exemplaren van de SC100 in de drie jaar dat het autootje hier leverbaar was, en in Engeland werden er ruim 4500 van verkocht.
Met een lengte van 3.190 millimeter en een breedte van 1.395 millimeter is de kleine Suzuki maar iets langer en aanzienlijk smaller dan een Smart ForTwo – maar die heeft slechts twee zitplaatsen, de Suzuki heeft er vier. Nou ja, vier: om achterin te passen, moet je wel klein zijn en met behulp van een schoenlepel willen instappen. De praktische insteek is om de achterruit open te klappen en de achterbank te gebruiken als aanvulling op de bagageruimte die hij, à la 911, voorin biedt.
Lood in de bumper
Als je je toch aan achterkant staat, dan kun je ook op excursie naar de motorruimte, waar de motor boven de achteras hangt. (Suzuki moest ballast toevoegen in de voorbumper om de ten opzichte van de voor het thuisland bedoelde zwaardere 970 cc motor tegenwicht te bieden.) Ondanks de extra ballast aan de neus woog de Suzuki maar 648 kilo.
De Suzuki is een dapper autootje, dat rijdt als een skelter
Er zijn er maar bar weinig van over.
Inruil en financiering mogelijk!
Voertuigen worden niet gereserveerd pas op moment u ons belt dat u in uw vervoer richting ons toe komt
Voor meer info
Bellen of Whats-app +31629047002
Classic Cars Heerde
Eperweg 50A
8181EX Heerde
Tel: 0629047002
E-mail: info@classiccarsheerde.nl
Advertentienummer: m2249555529
Kopen zonder zorgen?
Aankoopkeuring vanaf €179. Boek via Marktplaats en krijg 10% korting
Meer informatiePopulaire zoektermen
Oldtimers in Auto'skever in Oldtimerst1 in Oldtimersmercedes in Oldtimerswillys in Oldtimersgolf 1 in Oldtimerscabrio in Oldtimersford mustang in Oldtimersopel in Oldtimersrenault 4 oldtimers in Oldtimers4x4 in Oldtimersoldtimer in Oldtimersnekaf in Oldtimerscadillac in Oldtimerslp vader abraham in smurfenlandtrikke 8lego 6692siku magirus deutz kipperford transit wieldoppenuitlaat x-maxrapido 2007stalling vrijmilitaria lantaarnjezus gietijzer