Ontvang meldingen van nieuwe zoekresultaten

Verfijn resultaten

Prijs

Categorie

Sorteer op

Doe Je Aanbod In Diverse Categorieën

Wat je moet weten over Te koop zetten

De onderstaande waarden zijn gebaseerd op je zoekopdracht en de ingestelde filters

1251

Er zijn afgelopen week 1251 nieuwe advertenties toegevoegd voor Te koop zetten.

12,9%

Van alle Te koop zetten advertenties is 12,9% beschikbaar voor verzending.

Veelgestelde vragen

De onderstaande waarden zijn gebaseerd op je zoekopdracht en de ingestelde filters

Je kunt je fiets te koop zetten door duidelijke foto's te maken vanuit verschillende hoeken. Vermeld de staat van de fiets, het merk en eventuele accessoires. Plaats een beschrijving op een platform waar je je fiets graag wilt verkopen en zorg ervoor dat je contactgegevens zichtbaar zijn, zodat geïnteresseerden gemakkelijk kunnen reageren.
Om een meubelstuk te koop te zetten, begin je met het opknappen ervan als dat nodig is. Maak aantrekkelijke foto's en schrijf een omschrijving over het item, inclusief afmetingen en materiaal. Plaats het meubelstuk op een verkoopplatform en wees eerlijk over de staat, zodat kopers weten wat ze kunnen verwachten.
Je kunt een kledingstuk te koop zetten door het eerst goed te reinigen. Maak vervolgens mooie foto's waarop het kledingstuk goed zichtbaar is. Zorg ervoor dat je de maat, het merk en eventuele defecten vermeldt. Plaats het item op een verkoopplatform en geef ook aan waarom iemand het zou willen kopen, bijvoorbeeld qua stijl of gelegenheid.
Bij het te koop zetten van een elektronisch apparaat, controleer of het apparaat goed werkt en maak het indien nodig schoon. Maak het product aantrekkelijk op de foto en geef uitleg over de functies in je beschrijving. Vergeet niet vermelding van eventuele accessoires die bij het product horen en hoe lang je het al gebruikt hebt.
Als je een kunstwerk te koop zet, maak dan hoogwaardige foto's onder goed licht. Beschrijf het kunstwerk, zoals de techniek, grootte en achtergrondinformatie over de kunstenaar. Vermeld of het kunstwerk gesigneerd is en waar het te zien is geweest. Deel deze informatie op sociale media of een online kunstplatform om geïnteresseerden te bereiken.