Ontvang meldingen van nieuwe zoekresultaten

Verfijn resultaten

Prijs

Direct Kopen
Moet nu weg

Aangeboden sinds

Sorteer op

Boeken over de Kunst van Game Design

Wat je moet weten over The art of game design

De onderstaande waarden zijn gebaseerd op je zoekopdracht en de ingestelde filters

13,3%

Van alle The art of game design advertenties is 13,3% beschikbaar voor verzending.

0%

0% van alle The art of game design advertenties in de categorie Boeken zijn in de afgelopen week aangeboden.

€ 21

De huidige gemiddelde prijs van een The art of game design is € 21.

Prijscheck

De duurste The art of game design advertentie in de Boeken categorie werd aangeboden voor € 100, terwijl de goedkoopste voor € 3 stond.

Veelgestelde vragen

De onderstaande waarden zijn gebaseerd op je zoekopdracht en de ingestelde filters

De belangrijkste principes van game design omvatten elementen zoals spelmechanica, storytelling, feedbacksystemen en de betrokkenheid van spelers. Het boek bespreekt hoe deze elementen samenwerken om een boeiende en meeslepende spelervaring te creëren. Het benadrukt ook het belang van prototyping en iteratie om een goed spelontwerp te ontwikkelen. Door deze principes goed toe te passen, kun je spellen maken die niet alleen leuk zijn, maar ook emotioneel resoneren met spelers.
Na het lezen van dit boek kun je beginnen met het maken van je eigen spellen door de concepten en technieken die zijn besproken toe te passen. Begin met het brainstormen van ideeën en creëer een basisontwerp. Vervolgens kun je prototypen maken van je spelmechanismes en testen met vrienden of medespelers. Het boek biedt handige tips om feedback te verzamelen en je ontwerp te verbeteren, zodat je een spel kunt ontwikkelen dat spelers echt aansprak.
De concepten in dit boek zijn zeker toepasbaar op zowel digitale als fysieke spellen. Hoewel de technologie en platforms kunnen verschillen, blijven de fundamentele principes van storytelling, spelmechanica en spelerbetrokkenheid consistent. Het begrijpen van deze principes helpt je om een breed scala aan spellen te ontwerpen, van bordspellen tot video games. Het boek biedt voorbeelden en case studies die je kunnen inspireren, ongeacht het type spel dat je wilt maken.
Wat dit boek uniek maakt, is de combinatie van theorie en praktijk. Het biedt niet alleen een theoretische basis voor game design, maar ook praktische oefeningen en voorbeelden die je kunt toepassen. Daarnaast is de schrijfstijl toegankelijk en zijn de concepten makkelijk te begrijpen, zelfs als je nieuw bent in de wereld van game design. Dit maakt het een waardevolle bron voor zowel beginners als ervaren ontwerpers die hun vaardigheden willen aanscherpen.
Dit boek helpt bij het ontwikkelen van een creatief denkproces door je uit te dagen om outside the box te denken. Het moedigt je aan om risico's te nemen in je ontwerpen en verschillende ideeën uit te proberen. Door het gebruik van technieken zoals brainstormen en prototyping, leer je hoe je jouw creatieve ideeën kunt verkennen en ontwikkelen. Het boek biedt ook waardevolle inzichten in de psychologie van spelers, wat je helpt om creatiever en effectiever te zijn in je ontwerpen.