Ontvang meldingen van nieuwe zoekresultaten

Verfijn resultaten

Prijs

Direct Kopen
Moet nu weg

Aangeboden sinds

Sorteer op

Mini Cilinderkop voor Auto-onderdelen

Wat je moet weten over Mini cilinderkop

De onderstaande waarden zijn gebaseerd op je zoekopdracht en de ingestelde filters

34,8%

Van alle Mini cilinderkop advertenties is 34,8% beschikbaar voor verzending.

13%

13% van alle Mini cilinderkop advertenties in de categorie Auto-onderdelen zijn in de afgelopen week aangeboden.

€ 435

De huidige gemiddelde prijs van een Mini cilinderkop is € 435.

Prijscheck

De duurste Mini cilinderkop advertentie in de Auto-onderdelen categorie werd aangeboden voor € 1.750, terwijl de goedkoopste voor € 40 stond.

Veelgestelde vragen

De onderstaande waarden zijn gebaseerd op je zoekopdracht en de ingestelde filters

Er zijn verschillende tekenen dat je cilinderkop mogelijk problemen vertoont. Dit kan variëren van oververhitting, ongewone geluiden, tot een duidelijk verlies van kracht. Ook als je regelmatig koelvloeistof moet bijvullen of als je olie en koelvloeistof in elkaar mengt, is dat een teken dat er iets niet in orde is met de cilinderkop.
Je kunt zelf een eerste controle doen door te kijken naar olie- of koelvloeistoflekkages rondom de cilinderkop. Ook het controleren van het oliepeil en de kleur van de olie kan inzicht geven. Als de olie een slappe koffiekleur heeft, kan dit wijzen op menging met koelvloeistof. Let ook op luchtbellen in de koelvloeistofreservoir, wat ook een teken kan zijn van een lek.
Als je een lek in de cilinderkop ontdekt, is het belangrijk om niet verdere schade aan de motor te veroorzaken. Stop de motor en laat deze afkoelen en neem contact op met een professional. Het is vaak nodig om de cilinderkop te demonteren en een grondige inspectie uit te voeren om de exacte schade te bepalen.
Een nieuwe cilinderkop komt rechtstreeks van de fabrikant en is ongebruikt, terwijl een gereviseerde cilinderkop al eerder is gebruikt en is gerenoveerd. Dit houdt in dat beschadigingen zijn hersteld, maar dat er wel een kans is dat de geschiedenis van het onderdeel niet helemaal bekend is. Het kan een voordelige optie zijn, maar het is belangrijk om de revisie goed te laten controleren.
Ja, een kapotte cilinderkop kan leiden tot grotere motorproblemen. Als de cilinderkop niet goed afsluit, kan dit leiden tot verlies van compressie en zelfs vernietiging van andere motoronderdelen. Daarnaast kan het ook schadelijke stoffen in het koelvloeistofcircuit introduceren, wat beschadiging van de waterpomp en radiateur kan veroorzaken.